2

باشگاه از من خواسته بازیکن تایلندی را دیپورت کنم

  • کد خبر : 16387
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۱۵

رضا کردی درباره صحبتهای محمود خوراکچی مدیر فنی تیم شهرداری ساوه اظهار کرد: این آقا با خبرنگار یک روزنامه خاص رفیق است و هر چه دلش می‌خواهد در آن مطرح می‌کند و نه خدا را در نظر می‌گیرد و نه پیغمبر را. سال قبل هم دو میلیارد برای گسترش فولاد تبریز هزینه کرد اما تیم […]

رضا کردی درباره صحبتهای محمود خوراکچی مدیر فنی تیم شهرداری ساوه اظهار کرد: این آقا با خبرنگار یک روزنامه خاص رفیق است و هر چه دلش می‌خواهد در آن مطرح می‌کند و نه خدا را در نظر می‌گیرد و نه پیغمبر را. سال قبل هم دو میلیارد برای گسترش فولاد تبریز هزینه کرد اما تیم پنجم شد. در حال حاضر هم تبریزی‌ها تاوان سال قبل را می‌دهند. دلشان خون است از دستش.

وی افزود: درست است مردم در فوتسال به فکر نتیجه هستند اما لازم نیست او در روزنامه چنین جنجال‌هایی را به وجود آورد. می‌گوید ۶ تیم او را می‌خواهند اما این تیم‌ها روحشان هم خبر ندارد. گفته است از فیروز صفه پیشنهاد دارد اما مسئولان آن باشگاه چنین موضوعی را قبول ندارند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره شرایط تیمش نیز تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین فوتسال‌های لیگ را ارائه می‌دهد و تمام کارهایش در زمین بر مبنای تاکتیک است اما متاسفانه بازیکنانم در ضربات آخر بی‌دقت عمل می‌کنند. دلیل آن هم فقط و فقط استرس ناشی از نام بزرگ پرسپولیس است. در ضمن بازیکنان در زمین به این فکر می‌کنند که بازی را ببرند تا حق و حقوق‌شان را از باشگاه بگیرند. به هر حال مشکل پرسپولیس فنی نیست.

وی افزود:‌ در جلسه‌ای که با قائم مقام باشگاه داشتم تمام این مشکلات را مطرح کردم که وی نیز قول همه نوع همکاری را داد. هواداران شک نکنند روزهای خوب پرسپولیس در راه است. ۲۰ روز تعطیلات داریم که خیلی به ما کمک می‌کند. در ضمن رضا حیدریان هم که تاثیرگذارترین مهره ماست به بازیکنان اضافه می‌شود و چهره پرسپولیس متفاوت‌تر می‌شود. بازیکنان با توجه به تعصب و غیرتی که نسبت به پرسپولیس دارند بدون اینکه صدایشان درآید بازی می‌کنند.

کردی همچنین درباره بازی تیمش مقابل شهرداری ساوه که با نتیجه تساوی همراه بود، بیان کرد: در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم اما در نیمه دوم باز هم برگشتیم به همان شرایط بد که در بازی‌های قبلی دیده بودیم. در ضمن یک تشکر ویژه از خوراکچی دارم که با تایمی که در دقایق پایانی گرفت کمک شایانی در به ثمر رساندن گل دوم کرد. خوراکچی می‌خواست با تایم استراحت سرعت بازی را کم کند اما متوجه نشد که این فرصت را به ما می‌دهد تا با یکدیگر هماهنگ شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره باز‌ی‌های آینده تیمش که با تیم‌های بالای جدولی خواهد بود، گفت: بازی‌ها همه سخت و تمام تیم‌ها خوبند. همین گیتی‌پسند که صدرنشین لیگ است در بازی خانگی‌اش با شهرداری به سختی و با یک گل پیروز شد. دیگر اسم‌ها بازی نمی‌کنند، البته یک سری تیم‌ها هستند که خوب هزینه کرده‌اند و بازیکنان‌شان تمرکز بیشتری دارند اما در حال حاضر که هفت هفته از لیگ گذشته، بازیکنانم یک ریال هم دریافت نکرده‌اند اما مردم این‌ها را نمی‌دانند و اتفاقات پرسپولیس را از روزنامه‌ها پیگیری می‌کنند.

کردی افزود: مشکلات پرسپولیس خیلی زیاد است اما کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند. هفت هفته از لیگ می‌گذرد و ما هنوز زمین بازی مشخصی نداریم. پرسپولیس در همه بازی‌ها میهمان است و در سالنی بازی می‌کند که در آن تمرین ندارد. از نظر امکانات هم تنها توانستیم دو دست لباس بازی و یک دست لباس تمرین مهیا کنیم.

کردی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه جذب بازیکن برزیلی که حسین شمس خبرش را داده بود به کجا رسیده است، اذعان کرد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه با جذب این بازیکن موافقت نشد و فعلا دست نگه داشتیم. حتی به من گفته‌اند که بازیکن تایلندی که برایمان خوب کار کرده است را دیپورت کنیم. به هر حال با شناختی که از سردار رویانیان دارم می‌دانم که وی خیلی به فوتسال علاقه دارد و می‌خواهد جایگاه پرسپولیس رفیع‌تر از این باشد. بازیکن برزیلی نیز چند پیشنهاد از باشگاه‌های اسپانیا، قطر، کویت و لبنان دارد که اگر دیر بجنبیم آن را از دست می‌دهیم. این بازیکن در قطر شاگردم بود و علاقه زیادی برای درخشیدن در ایران دارد و حاضر است با نصف قیمت به ایران بیاید.

کردی در پایان از برگزاری اردوی تدارکاتی در زمان تعطیلات ۲۰ روزه لیگ خبر داد و افزود: در ابتدا قرار بود در خارج از کشور اردو برپا کنیم که باشگاه با آن موافقت نکرد اما امیدوارم با اردوی داخل کشور که در کیش قرار است برگزار شود، موافقت کنند تا بتوانیم در این مدت نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16387

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]