3

بازیکن تازه وارد سرخ ها پس از امضای قرارداد

  • کد خبر : 163894
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

بازیکن جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: به عشق پدرم و به خاطر علاقه شخصی ام به پرسپولیس آمده ام.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رامین رضاییان مدافع جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم گفت: من در چند سال اخیر ثابت کردم که پول برایم مهم نیست، تیم برایم مهم است. از همه پیشکسوتان، مدیران و هواداران پرسپولیس هم رخصت می‌گیرم که به این تیم آمدم. پرسپولیس را از روی علاقه انتخاب کردم. جلسه‌های متعددی داشتیم و در نهایت امروز با آقای طاهری به نتیجه رسیدیم شرایط طاهری را پذیرفتم از هواداران هم می‌خواهم که به تیم کمک کنند و تیم را حمایت کننند تا موفق شود.
رضاییان درباره مصاحبه هایی منتشر شده از او مبنی بر پرسپولیسی نبودنش گفت: در مصاحبه قبلی هم گفتم از خیلی تیم‌ها پیشنهاد دارم اما تنها جایی که با حضور در باشگاه مذاکره کردم پرسپولیس بود. هیچکس نمی‌تواند اثبات کند که من با باشگاهی دیگر به طور رسمی و حضوری مذاکره کرده‌ام. اگر به باشگاه پرسپولیس آمدم به خاطر عشق و علاقه‌ام به این تیم بود. پرسپولیس را به عشق پدرم انتخاب کردم و پیوستن به این تیم یکی آرزوی دیرینه من بود، ضمن اینکه خودم مثل پدرم پرسپولیسی هستم. با خیلی تیم‌ها صحبت کردم از باشگاه‌های دیگر می‌توانستم مبالغ بیشتر از پرسپولیس بگیرم اما چون خودم به پرسپولیس علاقه‌مند بودم به این تیم آمدم به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم، آمده‌ام تا در پرسپولیس پیشرفت کنم. اینکه می‌گویند من درخواست یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی از پرسپولیس داشته ام، درست نیست. هواداران پرسپولیس هم به من لطف داشتند.

او در مورد اینکه به عنوان بازیکن ملی‌پوش به پرسپولیس آمده و انتظارها از او بالاست، گفت: من نمی‌خواهم با حرف زدن خودم را در پرسپولیس به یک ابرقدرت تبدیل کنم بلکه می‌خواهم با رفتار و عملکرد فنی خوبم نشان دهم که بازیکن خوبی هستم. پرسپولیس هواداران زیادی دارد، امیدوارم با حمایت آنها بتوانم نقش کوچکی در موفقیت‌های آینده پرسپولیس داشته باشم. امروز حتما به تمرین پرسپولیس می‌روم تا با برانکو صحبت و از او تشکر کنم که اصرار داشت من به پرسپولیس بیایم. از فردا در کنار بازیکنان استارت خواهم زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر