1

ترویج همجنسگرایی در شبکه «من وتو»!

  • کد خبر : 16390
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۴۴

به گزارش کیهان: این شبکه با ساخت مستندی درباره زندگی خواننده و شومن تلویزیون رژیم طاغوت که پس از انقلاب به خارج فرار کرد، همجنسگرایی را میلی شخصی و ژنتیک توصیف کرد. این فیلم با اشاره به این که شومن در مظان تمایلات همجنسگرایانه بود، از قول آهنگسازی ضد دین به نام اسفندیار منفردزاده، تاکید […]

به گزارش کیهان: این شبکه با ساخت مستندی درباره زندگی خواننده و شومن تلویزیون رژیم طاغوت که پس از انقلاب به خارج فرار کرد، همجنسگرایی را میلی شخصی و ژنتیک توصیف کرد.
این فیلم با اشاره به این که شومن در مظان تمایلات همجنسگرایانه بود، از قول آهنگسازی ضد دین به نام اسفندیار منفردزاده، تاکید بر آزادی همجنسگرایان توسط وی را، باوری متحدانه برشمرد.
شبکه من و تو متعلق به شبکه تلویزیونی مرجان معرفی می شود که مالکیت آن با خواهر و برادری به نام مرجان و کیوان عباسی است. پدر این دو صاحب شبکه ای پورنو و غیراخلاقی به نام «Hostlertv» در کاناداست. فعالیت بهائیان در من و تو و بخصوص فردی به نام «مک وولین» به عنوان رابط میان وزارت خارجه انگلیس و من و تو، این شبکه را به عنوان مکمل بی بی سی فارسی توصیف می کند.
تمسخر ارزشهای اسلامی، تاکید بر ضرورت روابط نامشروع، ترویج زندگی غربی، ارائه تصویری زشت از جامعه دینی و نفی پیشرفتهای علمی و صنعتی ایران، از محورهای اصلی برنامه های من و توست.
گفتنی است این برنامه مستند، توسط عواملی سکولار تهیه شده است که یکی از آنها «رها-ا» شناخته می شود.
وی بنا به اعتراف خودش، از بهائیان متعصب و فعال در جریان فتنه اسرائیلی – آمریکایی ۸۸ است. مادر وی آشپز کاخ نیاوران بوده است.
«سالومه-سیدی نیا» هم یکی از مجریان ضد دین و مطلقه ای است که در قالب یک برنامه درجه سه، به تمسخر نظام و دستاوردهای علمی ایران مشغول است. وی که در میان کارکنان من و تو، به زنی دارای تمایلات همجنسگرایانه شدت دارد، خود را نامزد برنامه ساز ضد دین دیگری به نام امیرعلی معرفی می کند.
«ندا-ج» هم از دیگر مجریان بهایی من و توست. اخبار رسیده از درون این شبکه از تلاش برای جذب بهائیان به عنوان برنامه ساز و مجری حکایت می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16390

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]