1

بازیکن سابق سرخ ها به رفت و آمدهای باشگاه پرسپولیس مشکوک شد

  • کد خبر : 164005
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۲۶

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «امیدوارم هر دسته گل جدیدی به آب می دن حداقل یه لبخند کوچیک رو لب هوادارا بیاره.»

مهرداد میناوند در واکنش به حضور حمیدرضا سیاسی و داریوش مصطفوی در باشگاه پرسپولیس، مطلبی را در صفحه اجتماعی خود با عنوان “اتفاقات مشکوکی که همیشه هست”، منتشر کرد که متن آن در زیر می آید:

وی نوشت: «انگار دیگه باید قبول کنیم توهم توطئه تبدیل به واقعیتی بی بدیل شده! از رفت و آمدهای جناب سیاسی تا جناب مصطفوی، این روزها بیش از هر زمان دیگه ای داره به ما می گه باز هم باید منتظر اتفاقات غریب دیگه ای باشیم. اتفاقاتی که باعث روی کار اومدن مدیرانی شد که از ده کیلومتری یه ورزشگاه هم رد نشده بودن.»

میناوند در ادامه نوشت: «فقط می دونم که این سال ها اونقدر مسائل پیچیده و بعضا خنده دار توی تیم محبوبمون دیدیم که انتظار هر اتفاق غیرقابل پیش بینی رو داریم.»

وی همچنین اعلام کرد: «ما که به جبر تن دادیم اما امیدوارم هر دسته گل جدیدی به آب می دن حداقل یه لبخند کوچیک رو لب هوادارا بیاره.»

میناوند همچنین در مطلب دیگری با عنوان “قصه ما و انتظاراتی که رنگ می بازد” به انتقاد از برانکو ایوانکوویچ پرداخت، آن هم به خاطر از دست دادن مهره ارزشمندی مثل سید جلال حسینی.

وی در این مطلب نوشت: «آقای برانکو، ما از شما انتظار داریم و انگار یواش یواش باید از رنگ توقعمون کم کنیم! پرفسور، وقتی ایران رو ترک کردی گفتیم حق داری چون حقوق داشتی، وقتی اومدی گفتیم خب حتما لیستی داری و اگه هر چیزی غیر از اون بشه می ری روی اصول حرفه ای و اعتراض می کنی به بی اهمیتی ها. اما این طور نشد.»

 

میناوند در ادامه نوشت: «تو حتی یکی از بهترین مدافعان تاریخ ایران رو دست دست کردی، سیدجلال حسینی اگه لب تر کنه، رقیب ها رو هوا زدنش اما به لطف همرنگ جماعت شدن شما داریم از دستش می دیم برانکوی دوست داشتنی نگو که دیگه اون حرفه ای سابق نیستی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر