3

میرسلاو بلاژویچ:مدیریت در نتایج تیم تقصیری ندارد

  • کد خبر : 16449
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

میرسلاو بلاژویچ در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با سپاهان اظهار داشت: در این مدت بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار زیادی کردیم و بازیکنان‌‌مان در بازی با سپاهان با تمام وجود در میدان بازی خواهند کرد و تا آخرین اتم بدنشان تلاش می‌کنند. وی ادامه داد: امیدوارم مردم کرمان فردا به ورزشگاه […]

میرسلاو بلاژویچ در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با سپاهان اظهار داشت: در این مدت بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار زیادی کردیم و بازیکنان‌‌مان در بازی با سپاهان با تمام وجود در میدان بازی خواهند کرد و تا آخرین اتم بدنشان تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم کرمان فردا به ورزشگاه بیایند تا در جشن پیروزی ما شریک باشند. روزهای سخت ما تمام شده است و می‌خواهیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مورد اینکه اگر مس کرمان در لیگ برتر نماند آیا او حاضر است همانند اینکه در گذشته گفته بود یک توپ فوتبال را قورت دهد، این حرف را بزند، گفت: آن روز جوان‌تر بودم که چنین حرفی زدم اکنون برای قورت دادن یک توپ فوتبال سنم زیاد است. اکنون تلاش می‌کنم مس موفق شود. هنوز ۷۰ امتیاز دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و می‌توانیم این تیم را در لیگ حفظ کنیم.

وی در مورد وضعیت مدیریت باشگاه مس گفت: نمی دانم در مدیریت باشگاه چه اتفاقی افتاده اما آنچه مسلم است مدیریت در نتایج تیم تقصیری ندارد و بازیکنان و کادر فنی مقصر‌ند. امیدوارم با کسب یکی دو پیروزی فضای کلی باشگاه را عوض کنیم.

بلاژویچ در مورد برخوردش با بازیکنان مس گفت: من آدم مستبدی هستم ولی در عین مستبد بودن رفتارم دوستانه دارم و نمی‌خواهم تیم بی نظم باشد، باید بر روی مسائل انضباطی کار کنیم تا نظم مورد نظر من در تیمی حاکم شود.

سرمربی مس در مورد شناختش از سرمربی سپاهان گفت: لوکا بوناچیچ را می‌شناسم و با افکار او آشنا هستم اما ترسم این است که او هم من را بشناسد.

بلاژویچ در مورد اینکه چرا در نشست با کی‌روش شرکت نکرده است گفت: روز جلسه در تهران بودم اما کسی به من خبری در مورد این جلسه نداد و وقتی به کرمان آمدم مطلع شدم و عاقلانه نبود به تهران برگردم از کی‌روش معذرت می‌خواهم.

وی در مورد اینکه می‌توانیم بحرین را شکست دهیم یا نه، مشت‌های را گره کرد و گفت: مطمئن باشید بحرین را له می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]