2

ترکیب احتمالی ذوب آهن در فصل ۹۴-۹۵

  • کد خبر : 164817
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

در فصل نقل و انتقالات استراتژی یحیی و تیمش، حفظ بدنه اصلی تیم و جایگزینی بازیکنان از دست رفته بود، که در این امر تا حدودی موفق ظاهر شد. به همین منظور نگاهی داشتیم به ترکیب احتمالی این تیم در فصل پیش رو.

 فصل نقل و انتقالات رو به اتمام است و تیم‌ها در حال نهایی کردن ترکیب خود. علیرغم شروع نه چندان امیدوارکننده، ذوب آهن در فصل گذشته با حضور یحیی گل‌محمدی جان دوباره‌ای گرفت و در نهایت به مقام قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر دست یافت. در فصل نقل و انتقالات استراتژی یحیی و تیمش، حفظ بدنه اصلی تیم و جایگزینی بازیکنان از دست رفته بود، که در این امر تا حدودی موفق ظاهر شد. به همین منظور نگاهی داشتیم به ترکیب احتمالی این تیم در فصل پیش رو.

دروازه بان:

محمد رشید مظاهری (دروازه بان)؛ سنگربان جوان ذوب آهن، با نمایش خوب خود نقش بسزایی در موفقیت فصل پیش تیمش داشت. او که ۲ سال از قراردادش با این تیم باقی مانده بود، یک سال دیگر به قراردادش اضافه کرد تا با قراردادی سه ساله در خدمت تیم فوتبال ذوب آهن باشد.

خط دفاعی:

علی حمام (مدافع راست)؛ ملی پوش لبنانی و مدافع کناری تیم ذوب آهن یک سال دیگر نیز در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.

محمد نژادمهدی (مدافع میانی)؛ پس از جدایی کارلوس سانتوز برزیلی، گل محمدی برای حفظ استحکام خط دفاعی خود مدافع میانی پدیده را با قراردادی سه ساله به خدمت گرفت.

هادی محمدی (مدافع میانی)؛ نمایش قابل توجه محمدی در فصل پیش باعث شد یحیی چند بار دست به تحسین این بازیکن بزند. او که با دعوت شدن به تیم ملی مزد زحمات خود را گرفت، می تواند وزنه سنگینی در خط دفاعی ذوب باشد.

اکبر صادقی (هافبک دفاعی): پس از آنکه صادقی با پدیده به توافق نرسید، صحبت‌هایی پیرامون پیوستن او به استقلال مطرح شد، اما سرانجام این بازیکن عازم اصفهان شد تا جای خالی قاسم دهنوی و اکبر ایمانی را در ذوب آهن پر کند.

قاسم حدادی فر ( هافبک دفاعی)؛ هافبک کلاسیک تیم ذوب آهن که در مدت ۱۳ سال حضور در لیگ برتر، به جز دو سال حضور در صنعت نفت و تراکتور، همیشه در ذوب آهن توپ زده است، بار دیگر قرارداد خود را با این تیم به مدت سه سال تمدید کرد. او چندی پیش، داوطلبانه از حضور در تیم ملی کناره گیری کرد.

مهرداد قنبری (هافبک میانی)؛ مدافع تیم ذوب آهن که سابقه بازی در تیم های شهرداری تبریز و پدیده مشهد را دارد، در اولین سال حضور در فوتبال اصفهان، رکورددار حضور در لیگ چهاردهم شد. او که در تمام بازی‌ها انتخاب اول یحیی بود، می تواند به مدافعی قابل اتکا در ترکیب تیم ملی نیز تبدیل شود.

محسن مسلمان نیز به عنوان هافبک طراح در لیست فعلی ذوب آهن قرار دارد، اما صحبت های بسیاری پیرامون پیوستن این بازیکن به پرسپولیس تهران در جریان است که وضعیت این جوان ۲۴ ساله را نامشخص کرده است.

دانیال اسماعیلی فر (هافبک راست)؛ جوان ۲۲ ساله ذوب آهن که از دسته سوم به لیگ برتر آمد، پس از گلزنی مقابل استقلال پاسخ خوبی به اعتماد گل محمدی داد و با درخشش در شش بازی پایانی ذوب آهن، نوید ظهور یک پدیده جدید را داد. او نیز قراردادش با ذوب آهن را تا سه سال دیگر تمدید کرد.

احسان پهلوان (هافبک چپ)؛ هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران که در چند دیدار پایانی لیگ نمایش قابل قبولی از خود نشان داد، قراردادش با تیم را به مدت دو سال تمدید کرد.

مهاجم:

مهدی رجب زاده (مهاجم)؛ کاپیتان پا به سن گذاشته ذوبی ها که کماکان بوی گل می دهد، دو سال دیگر نیز در ذوب خواهد ماند.

مسعود حسن زاده (مهاجم)؛ مهاجم موفق فصل پیش ذوب آهن که بسیار مورد توجه آبی‌های پایتخت قرار گرفته است، در صورت ماندگاری در اصفهان می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی یحیی باشد.

دیگر مهاجم فرصت طلب تیم گل‌محمدی کاوه رضایی است که فصل گذشته فوتبال چشم گیری از خود به نمایش گذاشت. او در حال حاضر در تلاش برای پیوستن به لیگ‌های اروپایی است، اما در صورت حضور در تیم، بطور قطع از امیدهای اول گلزنی ذوب آهن محسوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164817

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر