1

پرسپولیس، استقلال؛ ماجرای سقف قرارداد و دلخوری هواداران سرخ!

  • کد خبر : 164985
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

مساله سقف قرارداد در فوتبال ایران، از چند فصل پیش کلید خورد.

پس از چند فصلی که سازمان لیگ پیگیر سقف قرارداد ها بود و این قانون توسط تیم‌ها نادیده گرفته یا دور زده می‌شد، سازمان لیگ به نوعی بیخیال پیگیری خود شد و باشگاه ها را در بستن قرارداد آزاد گذاشت.
تعدادی از باشگاه ها اما برای قراردادهای خود، در قوانین درون باشگاهی، سقف قراردادی را معین کردند.
پرسپولیسی ها از دو فصل پیش، رقم ۹۵۰ میلیون تومان را سقف قرارداد خود اعلام کردند.از آن زمان این تیم با هیچ بازیکنی قراردادی بیش از این مبلغ را امضا نکرده است. تنها بازیکنی که در تیم فعلی پرسپولیس، رقمی بیش از این را دریافت می کند، محسن بنگر است که قرار دادی از ۳ فصل پیش داشت و نان همان قرارداد با رویانیان را می خورد.
نکته جالب تر این جاست که اکثر بازیکنان پرسپولیس، همان مبلغ سقف قرارداد را هم دریافت نمی کنند. مهدی طارمی قراردادی ۸۰۰ میلیونی دارد. نوروزی و نورمحمدی ۸۵۰ میلیون و رامین رضاییان هم ۸۰۰ میلیون تومان. ما بقی بازیکنان پرسپولیس، رقمی کمتر از این را دریافت می کنند.
این مساله باعث شده است تا پرسپولیسی ها برخی از بازیکنان مدنظر خود را نتوانند جذب کنند. نکته ای که هواداران این تیم را دل‌نگران و عصبانی کرده است.
هواداران سقف قرارداد باشگاه خود را با استقلالی ها مقایسه می کنند. تیمی که انگار سقف قرارداد در آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. بازیکنانی نظیر رحمتی، ابراهیمی، خسرو حیدری و کرار قراردادی معادل این قیمت دارند. سایر بازیکنان نامی استقلال، مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان دریافت می کنند.
این تفاوت بین دو تیم پرطرفدار پایتخت، هواداران تیم سرخپوش را عصبانی کرده و خواستار پاسخگویی مدیران باشگاه هستند. باشگاهی که تا سه فصل پیش، به راحتی قرارداد های میلیاردی می بست و هر ستاره ای که می خواست را جذب می کرد، الان دچار چه مشکلی شده است که توانایی رقابت با رقیب همشهری خود را در نقل و انتقالات ندارد./خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر