1

بیدار باش برانکو به سرخپوشان/ پرسپولیس به مصاف تیم المپیک ترینیدادوتوباگو می‌رود

  • کد خبر : 165640
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

برانکو ایوانکویچ برای اینکه امروز علاوه بر بازی دوستانه یک جلسه تمرین نیز تدارک می بیند ساعت ۷:۳۰ صبح به سرخپوشان بیدار باش داد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکویچ با توجه به اینکه دیروز را به سرخپوشان استراحت داده بود تصمیم گرفت امروز علاوه بر بازی دوستانه یک نوبت تمرین را هم در دستور کار تیم قرار دهد. وی بدین منظور ساعت ۷:۳۰ امروز شنبه را به عنوان زمان بیدار باش تعیین کرد.

سرخپوشان برای صرف صبحانه از ساعت ۸ در رستوران حاضر بودند. آن ها ساعت ۸:۳۰ هتل را به قصد زمین تمرین واقع در بالای تپه که منطقه بسیار دلپذیری هم دارد ترک کردند. تمرین سرخپوشان از ساعت ۹ به مدت یک ساعت به طول انجامید. این تمرین با توجه به بازی نوبت بعد از ظهر از شدت بسیار بالا برخوردار نبود. در واقع این تمرین جایگزین جلسه فنی صبح شد.

اعضای تیم ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی برای ناهار در رستوران حاضر می شوند و جلسه پیش از بازی بعد از ناهار و قبل از حرکت تیم انجام خواهد شد. در این جلسه برانکو برنامه های تیم و وظایف فرضی بازیکنان را مشخص می نماید که باید در جریان بازی اجرا شود. نحوه اجرای این برنامه ها، قضاوت سرمربی در مورد عملکرد بازیکنان و پیشرفت آن ها به شکل انفرادی و تیمی را مشخص می کند. این امر در ادامه برنامه های تمرینی و شناسایی ترکیب تیم تعیین کننده خواهد بود.

گفتنی است، بازی با تیم ملی المپیک ترینیدادوتوباگو ساعت ۱۷ امروز شنبه به وقت محلی در ورزشگاه گیزیلچه حمام برگذار خواهد شد و اعضای تیم ساعت ۱۶ هتل محل اقامت خود را به منظور حضور در این مجموعه ترک می کنند

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر