1

هافبک برزیلی تراکتورسازی را بیشتر بشناسیم

  • کد خبر : 165980
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

این بازیکن با ۲۲ سال یکی از جوان‌ترین خارجی‌های حاضر در لیگ برتر ایران خواهد بود.

آگوستو سزار دو سانتوس موریرا هافبک دفاعی اهل کشور برزیل که چند روز پیش با عقد قراردادی یکساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست بازیکنی برزیلی تبار است که سومین سهمیه بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی محسوب می شود. این بازیکن با ۲۲ سال یکی از جوان‌ترین خارجی‌های حاضر در لیگ برتر ایران خواهد بود.

به گزارش باشگاه تراکتورسازی، در ادامه برای آشنایی بیشتر با این بازیکن به‌مرور بیوگرافی وی می‌پردازیم:

آگوستا سزار دوسانتوس موریرا
نام لاتین: Augusto César dos Santos Moreira
پست: هافبک دفاعی
ملیت: برزیلی
متولد: ۱۹۹۲-۰۸-۰۶
زادگاه: پورتو الگره
قد: ۱۷۸ سانتی‌متر
وزن: ۶۹ کیلوگرم

باشگاه‌ها:
Internacional
Chapecoense
Sport Recife
Joinville

بیوگرافی:

آگوستا سزار دوسانتوس موریرا در ۱۹۹۲-۰۸-۰۶ در شهر پورتو الگره برزیل دیده به جهان گشود. وی در سال ۲۰۱۰ به عضویت تیم باشگاه ورزشی اینترناسیونال درآمد. اینترناسیونال که از بهترین تیم‌های برزیلی محسوب می‌شود سه قهرمانی در لیگ برتر برزیل و یک قهرمانی در جام حذفی برزیل را در کارنامهٔ خود دارد. اینترناسیونال همچنین دو مرتبه به مقام قهرمانی در جام لیبرتادورس رسیده است. این باشگاه همچنین در سال ۲۰۰۶ به مقام قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رسیده است.

وی در این سال که سن و سال کمی هم داشت فرصت بازی کردن پیدا نکرد و تنها یک‌بار فرصت نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا کرد. سزار در سال ۲۰۱۱ نیز در این تیم حضور داشت و در این سال تنها یک‌بار به‌عنوان یار تعویضی در رقابت‌های سری آ فرصت به میدان رفت و ۹ دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت.

اما در رقابت‌های جام حذفی سزار ۵ بار فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد و ۳۵۸ دقیقه در میدان بود و برای تیمش جنگید و ۲ کارت زرد نیز دریافت کرد.
در سال ۲۰۱۲ بازهم او فرصت خودنمایی در سری آ را پیدا نکرد و در جام حذفی نیز تنها در یک دیدار و ۲۶ دقیقه به میدان رفت. در فصل ۲۰۱۳ این بازیکن در جام حذفی ۲ بار به میدان رفت و ۱۸۰ دقیقه در این تیم قدرتمند بازی کرد و در سری بی برای تیم چاپکوئنس به میدان رفت. ۱۴۳۲ دقیقه در طول ۲۲ دیدار فرصت خوبی بود تا این بازیکن استعدادهای خود را در معرض نمایش قرار دهد.

یک سال بعد او دوباره به اینترناسیونال بازگشت و این بار در این تیم مدعی بیشتر فرصت خودنمایی پیدا کرد و در ۵ دیدار ۴۱۰ دقیقه در جام حذفی بازی کرده و در سری آ نیز برای اسپورت رسیف ۱۵ بازی انجام داد و ۶۶۵ دقیقه در میدان بود و یک گل نیز به ثمر رساند. سزار پس‌ از آن راهی جوینویل شد و برای این تیم در سری آ طی ۷ دیدار ۴۶۹ دقیقه به میدان رفت و در جام حذفی طی ۱۷ دیدار ۱۰۳۸ دقیقه در زمین مسابقه حضور پیدا کرده و یک‌بار نیز موفق به گلزنی شد.

افتخارات:
نایب‌قهرمانی سری بی فوتبال برزیل در سال ۲۰۱۳
قهرمانی جام حذفی برزیل در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴
قهرمانی در رقابت‌های Pernambucano 1 در سال ۲۰۱۴
قهرمانی در رقابت‌های Catarinense 1 در سال ۲۰۱۵

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=165980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر