1

ارشاد از نمایش هایمان حمایت کرده است

  • کد خبر : 16623
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰

مهدی متوسلی تهیه کننده و نویسنده نمایش پنجره فولاد گفت: همیشه ارشاد از کارهای ما به نوع خودش حمایت کرده است، آخرین کار ما نمایش اذان صبح بود که در ماه رمضان در تالار وحدت اجرا رفتیم.

به گزارش افق  متوسلی درگفتگو با خبرگزاری هنر ایران؛ضمن بیان این موضوع در خصوص اجرای مجدد این نمایش در فضای باز فرهنگسرای خاوران گفت: پیشنهاد شد و ما هم استقبال کردیم . به نظر من اجرا در سالن باز، گشایش یک سالن جهت اجرای یک نمایش بود . شاید گروه ها برای اجرا در سالن باز کمتر زیر بار می روند به خصوص کاری که قبلا ۶۰ اجرا در سالن سر پوشیده داشته ولی به حمدالله ما این کار را کردیم و موفق هم بودیم .

بنده شخصا به عنوان تهیه کننده، جدای از نویسنده ، از اینکه توانسته ایم یک فضای جدیدی در یک سالن جدید گشایش کنیم بسیار خوشحالم و امیدوارم گروه های دیگر هم خیلی دنبال امکانات نباشند و بر اساس امکانات موجودشان پیش بیایند و کار را به نتیجه برسانند.

نویسنده پنجره فولاد در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش اظهار داشت: الحمدلله چینش نمایش و طنز موقعیتی که در کل نمایش پیش می آید باعث شده که استقبال خوبی از این نمایش صورت بگیرد.

مدیر موسسه فدک درخصوص کارهای جدید این موسسه گفت: چند طرح را با ارشاد در میان گذاشته ایم و منتظر هستیم که ببینیم استقبال به چه صورت هست که موضوعات اجتماعی و بعضا جنگ و دفاع مقدس هست. امیدوارم که فضای تئاتر کشور روز به روز باز تر شود و این به همت خود عوامل تئاتر باید میسر شود.

به هر حال اگر من می خواستم به امید این بنشینم که دائما سالن سرپوشیده به ما بدهند و سالن مجهز به ما بدهند با توجه به کسرت گروه ها امکان پذیر نبود و از طرفی هم به نظرم رسید که ما باید نشان بدهیم که به عنوان یک گروه حرفه ای اگر واقعا اهل تئاتر هستیم، همان گونه که خودمان را برای ۳۰ شب اجرا در وحدت آماده می کنیم ، خودمان را آماده و متقاعد کنیم که در سالنی مثل فرهنگسرای خاوران با محیطی باز هم امکانات را در اختیار بگیریم و اجرای خوب انجام دهیم .

گفتنی است نمایش پنجره فولاد یکی دیگر از تولیدات موسسه فدک به کارگردانی سید جواد هاشمی و با بازی بازیگرانی چون اکبر عبدی، حمید ابراهیمی، عطیه غبیشاوی، محمود راسخ فر، اسدالله بابایی مهدی مهدیون، مرتضی وکیلیان و محمد سراج و … به مدت ۳۰ شب از ۲۴ شهریور تا ۲۰ مهر در تالار سوم خرداد فرهنگسرای خاوران میزبان علاقه مندان به تئاتر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر