4

کرمانشاه، شهری بدون شهردار!

  • کد خبر : 16680
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

متأسفانه باید بگویم همه فعالیت‌های عمرانی کلانشهر کرمانشاه بدون هیچ برنامه خاصی و بلکه سلیقه‌ای دنبال می‌شود که لطمات جبران‌ناپذیر ناشی از این موضوع در درجه اول متوجه مردم است و مسئولیت شرعی و الهی آن متوجه مسئولینی است که گوش شنوایی ندارند و یا دارند و خودشان را به نشنیدن زده‌اند.

در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان کرمانشاه، دعواهای سیاسی که در مرکز این استان بالا گرفته است، سبب شده این شهر ماه‌ها بدون شهردار اداره شود.

به گزراش افق، هر چند نداشتن شهردار باعث شده است مشکلات ریز ودرشت این شهر همچون کلاف سردرگم، به هم بپیچد، اما مصائب مدیریتی این استان بدین‌جا ختم نشده و کرمانشاه علاوه بر این‌که شهردار ندارد، از نداشتن معاون عمرانی استانداری هم در رنج و عذاب است.

محمد کرمی راد نماینده یکی از نمایندگان شهرستان کرمانشاه به خبرنگار ما می‌گوید: متأسفانه باید بگویم همه فعالیت‌های عمرانی کلانشهر کرمانشاه بدون هیچ برنامه خاصی و بلکه سلیقه‌ای دنبال می‌شود که لطمات جبران‌ناپذیر ناشی از این موضوع در درجه اول متوجه مردم است و مسئولیت شرعی و الهی آن متوجه مسئولینی است که گوش شنوایی ندارند و یا دارند و خودشان را به نشنیدن زده‌اند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: امیدوارم با توجه به طرح سؤالی که از وزیر محترم کشور کرده‌ام به این مهم به سرعت ترتیب اثر داده شود و بیش از این اجازه اداره کلانشهری همچون کرمانشاه با چنین رویه‌ و روشی به احدی داده نشود.

کرمانشاه که از جمله کلانشهرهای کشور است در حالی به این مصایب دچار است، که کمتر از دو روز دیگر میزبان رهبری خواهدبود و متاسفانه علی رقم تاکیدات ایشان بر پرهیز از قبیله‌گرایی سیاسی، کرمانشاه و مردم آن گرفتار قبیله‌گرایی سیاسیون این استان شده‌اند./ اعتدال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر