1

گلر پرسپولیس: تا به حال چنین گلی در عمر فوتبالی ام نخورده بودم / اگر جیمی جامپ با چاقو مرا می زد چه می شد؟

  • کد خبر : 167823
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۱۱

گلر پرسپولیس بعد از دیدار با استقلال‌خوزستان متوجه انتقادات زیادی شد اما این بازیکن جوان انگیزه های خود را از دست نداده است.

ایمان صادقی در مورد اوضاع پرسپولیس اظهار داشت: دیروز که تمرین کردیم با بچه ها قرار گذاشتیم باخت به استقلال‌خوزستان را فراموش کنیم و برای بازی با سپاهان آماده شویم. انشاءالله این بازی را ببریم تا حرف و حدیث ها تمام شود.»

او در مورد شرایط بد آب و هوایی اهواز در روز بازی با استقلال‌خوزستان ادامه داد: «درست است که آب و هوا خیلی تاثیرگذار است ولی شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. بازی شرایط ایده آل خودش را از دست داده بود و باعث شده بود بازی ساکن شود و دو تیم دوندگی لازم را نداشته باشند.»

صادقی در ادامه تاکید کرد: «ما خیلی تلاش کردیم اما متاسفانه روی اشتباه خودمان گل خوردیم. اما نیمه اول بد بازی نکردیم اگر بازیکن آنها به دلیل خطایی که روی عالیشاه انجام داد، اخراج می‌ شد قطعا این قضیه به ما کمک می‌ کرد. در نیمه دوم حریف بهتر بود روی ضدحمله ای که گلرشان زد و روی اشتباه من بازیکن آنها به گل رسید و فشار بابت گل بدی که خوردیم روی تیم ما زیاد شد وقتی دروازه‌بان یا خط دفاع اشتباه می‌ کنند، بچه ها تمرکزشان را از دست می‌ دهند.»

دروازه بان پرسپولیس همچنین گفت: «باور کنید خودم هم انتظار خوردن آن گل را نداشتم و هنوز هم وقتی یاد آن صحنه می‌ افتم به خودم می‌ گویم چگونه آن گل را خوردم، گلی که تا به حال در عمر فوتبالی ام نخورده بودم. اما از این به بعد با عملکردم نشان خواهم داد که استحقاق داشتم در این دو بازی در زمین حضور داشته باشم. با کمک خدا و عملکرد خودم در بازی با سپاهان نشان می‌ دهم که آمادگی لازم را دارم.»

گلر پرسپولیس در مورد صحنه ای که جیمی جامپ با او برخورد داشت، اینگونه توضیح داد: «جیمی جامپ به زمین آمد و یک ضربه هم بر من زد بعد از آن ترس برم داشته بود و مدام پشت سرم را نگاه می‌ کردم تا ببینم یک وقت کسی حمله نکند. اگر من را با چاقو می‌ زدند، باید چکار می‌ کردم؟ من واقعا از ضربه آن شخص شوکه شدم چون از پشت آمد خودم ندیدم ولی مثل اینکه فیلمش هست. معمولا جیمی جامپ ها بازیکنان را در آغوش می‌ گیرند، من نمی‌ دانم چرا این دفعه اینطور شد؟»

بازیکن پرسپولیس در مورد دفاع سوشا مکانی از او در صفحه مجازی نظرش را اینگونه بیان کرد: «من از خود سوشا هم بابت این کارش تشکر کردم. هر گلری چنین کاری را در حق هم پستی اش انجام نمی‌ دهد ولی ما خیلی وقت است با همدیگر دوستان صمیمی هستیم و ۸، ۹ سالی است که همدیگر را می‌ شناسم. بابت حمایتش از من تشکر ویژه می‌ کنم.»

وقتی از دروازه‌بان سرخپوشان سوال شد که در این مدت دریافتی داشته اند یا خیر پاسخ داد: «روز گذشته مقداری پول به حساب هایمان واریز کردند، این لطف مسئولان باشگاه است زیرا در شرایطی که تیم نتیجه نگرفته هر باشگاهی حاضر به پول دادن به بازیکنانش نمی‌ شود. اما پول های ما را دادند و این قضیه در روحیه ما بسیار تاثیرگذار است. این حرکت واقعا به موقع انجام شد.»

صادقی در مورد دیدار پیش رو با سپاهان اصفهان افزود: «سپاهان جزو بهترین تیم های لیگ ماست و با قهرمانی هایی که آورده نسبت به تیم های دیگر سرتر است اما این ملاک نمی‌ شود که ما بخواهیم نتیجه نگیریم و ۳ امتیاز را به آنها بدهیم. هر جا و با هر تیمی که بازی کنیم، سه امتیاز را می‌ خواهیم. متاسفانه در هفته ای که گذشته اصلا خوب نبودیم و نتیجه ای که گرفتیم مستحق تیم بزرگ پرسپولیس نبود، انشاءالله جبران می‌ کنیم.»

گلر پرسپولیس در پایان تاکید کرد: «امیدوارم کسانی که از پرسپولیس انتقاد می‌ کنند حداقل خودشان نیز پرسپولیسی باشند نه اینکه با این تیم خصومت شخصی داشته باشند. مهم این است که در این شرایط پشت این تیم ایستاد وگرنه در روزهایی که پرسپولیس می‌ برد، فایده ندارد کسی بگوید ما هستیم. هر چه هواداران بیشتر کمک مان کنند بهتر نتیجه می‌ گیریم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167823

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]