2

این پرسپولیس بزرگتر ندارد!/ بازوبندی که برای کفشگری بزرگ بود

  • کد خبر : 168174
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

اصلا مشخص نیست که چرا باید بازیکنی که دو – سه سال در پرسپولیس توپ زده بشود کاپیتان آنها.

مهرداد کفشگری و بازوبند کاپیتانی که روی بازوی او سنگینی می کرد.بازوبندی که بر بازوی بازیکنانی مثل کریم،باقری،مهدوی کیا و … بسته می شد.فارغ از توانایی هایی که کفشگری دارد اما باید گفت که این بازیکن آنقدر با تجربه نیست که بتواند در مواقع حساس تیمش را از حاشیه دور کند.اصلا مشخص نیست که چرا باید بازیکنی که دو – سه سال در پرسپولیس توپ زده بشود کاپیتان آنها.

روزگاری آنقدر بازیکن بزرگ در پرسپولیس بود که بازیکنانی نظیر بهروز رهبری فرد،مهدی هاشمی نسب،ادموند بزیک،پژمان جمشیدی و … در حسرت بستن بازوبند می ماندند.تنها شانس آنها این بود که بازیکنانی مثل عابدزاده ،عبدی،پیروانی و شاهرودی در ترکیب نباشند تا آنها بتوانند در یک مسابقه این بازوبند را بر بازو ببندند.باید گفت که پرسپولیسی ها در این روزهای سخت نه تنها بازیکن بزرگ ندارند بلکه بازیکنی هم ندارند که وقتی هادی نوروزی محروم می شود بازوبند کاپیتانی را بر بازویش ببندد!

حرف از مهرداد کفشگری است.کاپیتان جدید سرخپوشان.بازیکنی که شاید خودش هم باورش نمی شد در بازی با سپاهان بشود کاپیتان پرسپولیس.معمولا در هر تیمی (به خصوص در تیم های ایرانی) رسم است بازیکنانی کاپیتان می شوند که یا تجربه داشته باشند و یا توانایی بالایی برای هدایت بقیه بازیکنان در داخل زمین.دو فاکتور مهمی که کفشگری هیچ کدامشان را نداشت. در صحنه ای که بازیکن سپاهان روی دروازه بان پرسپولیس خطا کرد کفشگری نخستین بازیکنی بود که وارد حاشیه شد و به جای اینکه در زمین حریف بازیکنان تیمش را جمع و جور کند خودش به میان آتش می پرد و …

این اما پایان کار نبود.کفشگری وقتی کار خودش را تکمیل کرد که در میانه های میدان توپ را  لو داد و در ادامه وقتی به احسان حاج صفی نرسید با تعقیب کردن او در محوطه جریمه یک بی تجربگی دیگر کرد و با خطا روی این بازیکن باعث شد تا دارو نقطه پنالتی را نشان دهد!

وظیفه یک کاپیتان در زمین تعریف های متفاوتی دارد و همه آن بستن بازوبند روی بازو نیست! در این شرایط بیشتر از هر زمان دیگری به حضور یک بزرگتر در پرسپولیس احساس می شود.بزرگتری که بقیه حرفش را بخوانند و خودش توانایی کنترل کردن حواشی در داخل زمین را داشته باشد./خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر