6

داورعجیب ترین پنالتی ها را برای استقلال گرفت

  • کد خبر : 171123
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل استقلال ۲۰۰ درصد مستحق پیروزی بوده است.

بهادر عبدی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و راه‌آهن که به نتیجه تساوی ۳ – ۳ انجامید، گفت: من چندین سال است که به عنوان بازیکن در این فوتبال حضور دارم و به چنین مسائل و داوری‌هایی عادت کرده‌ام، اما باید بگویم پنالتی‌هایی که داور به سود استقلال اعلام کرد، عجیب‌ترین پنالتی‌هایی بود که دیده‌ام.

وی در ادامه افزود: در پنالتی اول شهباززاده پرواز کرد و روی دروازه‌بان ما فرود آمد و در پنالتی دوم هم بازیکن استقلال روی دروازه‌بان ما مرتکب خطا شده بود. به هر حال ما به چنین اتفاقاتی در تیم راه‌آهن طی سال‌های گذشته عادت کرده‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: من با اطمینان می‌گویم نه تنها ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد در این بازی مستحق برد بودیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]