2

کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات گروه سایپا

  • کد خبر : 171397
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

شرکت سایپا یدک در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا شد.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شد درزمینه ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو ، رتبه یک را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش کسب نماید.

کسب مقام ممتاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو و صادر کننده نمونه  کشور از دیگر افتخارات سایپایدک در سالهای اخیر می‌باشد. سایپایدک همچنین به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در دو سال متوالی موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی گردیده است.

این شرکت با بیش از ۶۰۰ نمایندگی مجاز ،ابزار و تجهیزات استاندارد و به روز تعمیرگاهی، استفاده از نیروهای فنی آموزش دیده و ارائه خدمات نوین و با کیفیت توانسته است گام مهمی در تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا بردارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171397

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر