1

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 172687
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی و نتیجه پذیرش تکمیل ظرفیت ورود به دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آزمون سراسری امروز ساعت ۱۴ اعلام میشود.

دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتیجه پذیرش تکمیل ظرفیت ورود به دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آزمون سراسری امروز شنبه از ساعت ۱۴ بر روی سامانه azmoon.org قرار میگیرد.

وی افزود:نتیجه دعوت به مصاحبه چند برابر ظرفیت دکتری تخصصی در مرحله تکمیل ظرفیت نیز، از ساعت ۱۴ امروز بر روی سامانه قرار میگیرد.
علوی فاضل اظهار داشت:دعوت شدگان  به مصاحبه لازم است به واحدی که برای مصاحبه دعوت شده بودند، بروند و از زمان بندی مصاحبه مطلع شوند، هرچند که از طریق واحدهای مجری نیز اعلام خواهد شد و نتیجه نهایی بعد از این مصاحبه ها نیز با احتساب ۷۵ درصد نمره آزمون کتبی و ۲۵ درصد مصاحبه در آذر ماه اعلام خواهد شد.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:مصاحبه داوطلبین در سه بخش تشکیل شده است که بخش اول آن فعالیت های علمی پژوهشی است که ۴۰ درصد مصاحبه را به خود اختصاص داده است و بخش دوم آن شامل سوابق آموزشی و تحصیلی آن ها است که ۳۰ درصد را به خود اختصاص داده است و بخش سوم آن انجام مصاحبه توسط اساتید است که بر اساس پاسخ هایی که میدهند، حساب میشود که این نیز ۳۰ در صد نتایج را به خود اختصاص میدهد .
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172687

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]