1

هافبک “پرسپولیس”: کم‌کاری؟ از محرومیت نمی‌ترسم

  • کد خبر : 173277
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

کامیابی نیا یکی از بازیکنانی از جمع پرسپولیس است که با توجه به دو اخطاره بودن احتمال محرومیتش از دربی وجود دارد.

هافبک دفاعی پرسپولیسی ها اعلام می کند ترسی از محرومیت از بازی دربی ندارد و همه بازی ها برای او اهمیت دارند. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این بازی می گوید: بازی با ملوان مطمئنا برای همه ما و خصوصا هواداران از اهمیت برخوردار است و برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خیلی مهم است که پیش از دربی روحیه خوبی داشته باشیم و باید با این برد جایگاه مان را در جدول نیز مناسب کنیم و فرصتی برای از دست دادن امتیازات خانگی وجود ندارد.

کامیابی نیا درباره دو اخطاره بودنش در این بازی و احتمال محرومیت از بازی دربی نیز می گوید: خیلی وقت است که دو اخطاره هستم و در این مدت کسی ندید که کم کاری کنم و از محرومیت بترسم. برای من و تمام بازیکنان ما سه امتیاز تمام بازی از اهمیت برخوردار است و تمام توان مان را به کار خواهیم گرفت. اصلا روی این مساله تمرکز نکرده ام و فوتبالم را در زمین ارائه خواهم داد. اگر هم محروم شوم پرسپولیس اینقدر بازیکن تاپ دارد که غیبت کسی به چشم نیاید و مهم هواداران و کسب نتیجه است.

هافبک دفاعی پرسپولیس در پایان گفت: کار ما از این هفته شروع شده و بازی های خانگی فرصت خوبی است تا به رتبه مان در جدول سر و سامان دهیم و در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم و مطمئن هستیم آنها مثل همیشه حامی ما و پرسپولیس خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]