2

سرمربی بایرن مونیخ:ناپولی بهترین تیم ایتالیایی توصیف کرد

  • کد خبر : 17328
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳

یوپ هاینکس سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در آستانه بازی روز سه شنبه در برابر ناپولی در سن پائولو در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را بهترین تیم ایتالیایی توصیف کرد. بایرن مونیخ پس از کسب دو پیروزی از دو بازی در صدر گروه یک قرار دارد و ناپولی نیز که تاکنون چهار […]

یوپ هاینکس سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در آستانه بازی روز سه شنبه در برابر ناپولی در سن پائولو در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را بهترین تیم ایتالیایی توصیف کرد. بایرن مونیخ پس از کسب دو پیروزی از دو بازی در صدر گروه یک قرار دارد و ناپولی نیز که تاکنون چهار امتیاز بدست آورده، نزدیک ترین رقیب این تیم آلمانی است. این تیم ایتالیایی همچنین در مسابقات این فصل سری آ، اینترمیلان و آث میلان را شکست داده است و جایگاه خوبی در جدول دارد. هاینکس گفت: همانطور که همه شما می دانید، ما آغاز بسیار خوبی در ابتدای لیگ قهرمانان داشتیم و فردا نیز می خواهیم خوب فوتبال بازی کنیم . وی افزود: به رغم اینکه ناپولی چند روز پیش در برابر پارما شکست خورد ولی ما می دانیم که با بهترین تیم حال حاضر ایتالیا، رو به رو هستیم . هاینکس اعلام کرد: می دانم که این بازی آسانی نخواهد بود.

من ناپولی را ارزیابی کرده ام.

آنها کیفیت دارند.

مطمئن هستم این بازی بزرگی خواهد بود . وی افزود: آنها مشخصات یک تیم ایتالیایی را دارند که از احساس، اشتیاق و طرفداران خود نیرو می گیرند . به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، منچسترسیتی و ویارئال دو تیم دیگر این گروه هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر