4

پیام استقلالی ها به باشگاه پرسپولیس: دهان سوشا را نبندید بد می بینید

  • کد خبر : 173798
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۲۵

حرف های تند دروازه بان پرسپولیس علیه معاون باشگاه استقلال باعث شد آبی ها با سرپرست باشگاه سرخ تماس بگیرند.

، از سوشا مکانی که این اواخر داخل زمین آرام شده بود، بیرون زمین رفتاری سر زد که دردسرساز شد.

وقتی علی نظری جویباری به منظور دفاع از سید مهدی رحمتی، به کارلوس کی روش گفت “رحمتی مشکل شخصیتی دارد یا سوشا که رفتارهایش دردسرساز است اما همیشه به تیم ملی دعوت می شود”، بلافاصله باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای واکنش نشان داد و از استقلالی ها خواست درباره پرسپولیسی ها حرف نزنند.

اما ساعتی بعد سوشا مکانی در اقدامی غیر قابل توجیه بیانیه ای علیه معاون باشگاه استقلال منتشر کرد و حتی لهجه و لحن صحبت نظری جویباری را به سخره گرفت.

بعد از این کار سوشا، مدیران استقلال با علی اکبر طاهری تماس گرفتند و به او گفتند: «یا خودش دهان سوشا را ببندد و این دروازه بان پرسپولیس را وادار به عذرخواهی کند یا آنها مجبور می شوند با روش های خودشان دهان سوشا را می بندند.»

استقلالی ها قصد دارند از طریق شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخ حرف های مکانی را بدهند. چند وکیل هم به مدیران استقلال گفته اند اقدام سوشا جای شکایت و پیگیری حقوقی دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. البته که ما پرسپولیسی ها هم باید درب دهن شما را زودتر از اینها میبستیم . اگر میخواهید مهدی رحمتی دوباره به تیم ملی برسه هر کاری از دستتون بر میاد انجام بدید ولی حق نداشتید اسمی از سوشا مکانی بیارید . اول حرف دهنتون را می سنجیدید و بعد به زبون میاوردید . اگر تکرار کنید ما بد جوری درب دهنتون را میبندیم . البته تعدادمون هم ۲ یا ۳ برابر شماست حداقل این را خودتون میدونید.

  2. آقایان شما دهان آقای نظری جویباری را ببندید. او به چه حقی در مورد سوشا حرف زد؟ اگر او محق است در مورد دیگران حرف بزند چطور دیگران نمیتوانند از خود دفاع کنند؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]