2

دلخوری شدید استقلالی ها از حرکت غیراخلاقی مجری تلویزیون

  • کد خبر : 173944
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

باشگاه استقلال نسبت به توهین یکی از هنرمندان به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به اظهارات یکی از مجریان تلویزیونی خطاب به پرویز مظلومی ابراز تاسف کرد. در این اطلاعیه آمده است:
برگزاری داربی ۸۱، با شور، نشاط و رضایت عمومی هواداران فوتبال همراه بود و به دلیل خلق صحنه های جذاب و تماشایی به یک داربی ماندگار تبدیل شد اما انتشار ویدیویی از چند فرد نسبتا مشهور، باعث تاسف و ناراحتی همه اهالی فوتبال شد. برخی که خود را چهره هایی رسانه ای و هنری می دانند، پس از به ثمر رسیدن گل تیم محبوبشان آنقدر از خود بی خود شده و کنترل خود را از دست دادند که الفاظ ناشایست، بی ادبانه و بسیار سطح پایین را به زبان آوردند.
بدون تردید برای کسانی که خود را هنرمند یا رسانه ای می دانند و تصویرشان از طریق رسانه های مختلف برای مردم پخش می شود، نگه داشتن ادب از همه چیز مهم تر است. چطور یک نفر می تواند داعیه هنرمندی و رسانه ای بودن و فرهنگ سازی داشته باشد اما خود اشاعه دهنده بی ادبی و بی فرهنگی باشد؟
این حرکت دور از فرهنگ لکه سیاه در داربی ۸۱ بود که با ناراحتی و دلخوری شدید مسئولان و هواداران استقلال همراه شده است. بدیهی است که حق پیگیری قانونی این مسئله برای باشگاه استقلال و سرمربی محترم آن محفوظ است.
باشگاه استقلال از مسئولان رسانه ملی و هنری کشور انتظار دارد برای انتخاب این گونه افراد در کارهای رسانه ای و هنری تجدید نظری داشته باشند. در پایان هم یادآوری این نکته لازم است که ادب مرد به از دولت اوست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173944

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. میگید و میگن : ادب مرد به از دولت اوست …
    بله درست است ولی بیائید این مردانی را که دعوت به ادب میکنید را کمی تجزیه وتحلیل کنیم ببینیم واقعا” اینها را در عمل میتوان مرد خواند البته مرد بمعنای واقعی کلمه وگرنه هرکه پشت لبش سبز میکنه را امروزه مرد میگویند! اما مرد واقعی و کسیکه دایه مرد بودن را میخواهد یدک بکشد سوای این حرفهاست و کارهایش و اعمالش و رفتارش و گفتارش همه و همه نشانه ای از مردی و مردانگی را باید دارا باشد نه یک مشت افرادیکه بواسطه مقداری پول بادآورده یا بواسطه چند پارتی و غیره جایگاهی را گرفته اند میزی یا مصنبی را اینها مرد نیستند….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]