1

بررسی و تصویب ۷ ماده از مواد قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس

  • کد خبر : 175019
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی و تصویب جزئیات قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس گفت: در ۷ ماده بررسی شده، تنها دو تغییر جزیی اعمال شد.

ابوذر ندیمی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت گفت: تا به امروز ۷ ماده از مواد قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شد و بررسی ادامه مواد این قانون به فردا و روزهای آتی موکول شد.

وی ادامه داد: با روند کنونی، می توان انتظار داشت که در انتهای هفته آینده، تمامی مواد لایحه شخص ثالث در مجلس بررسی و تصویب و سپس تقدیم شورای نگهبان شود تا نظرات شورای نگهبان را شنیده و اصلاحات مورد نیاز اعمال گردد.

عضو کمیسیون اقتصادی با ذکر این نکته که بخش ابتدایی این قانون یعنی ۷ ماده ابتدایی آن امروز با سرعت در مجلس بررسی و تصویب شد، اظهار امیدواری کرد: مابقی مواد مورد بررسی نیز بحث برانگیز نخواهند بود و ان شاءالله تا انتهای هفته آینده تمامی مواد قانون شخص ثالث بطور کامل بررسی و تصویب خواهند شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور با بیان اینکه در ۷ ماده ای که امروز به تصویب رسید، ‌تغییر خاصی اعمال نشد، تصریح کرد: در بررسی قانون شخص ثالث در صحن علنی مجلس، محور اصلاحات همان اصلاحاتی بود که در کمیسیون اقتصادی بررسی و اعمال شده بود.

ندیمی در پایان گفت: در ۷ ماده بررسی شده، تنها دو تغییر جزیی اعمال شد؛ یکی اینکه بجای قوه قاهره، از واژه حوادث غیر مترقبه استفاده شد که شامل سیل، زلزله و طوفان نیز می شود و تغییر دوم در مبحث معالجه بود که همه دوران معالجه ناشی از سانحه را در بر می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175019

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر