4

در قبال کشتن اسرای آزاد شده فلسطینی ، جایزه دریافت کنید

  • کد خبر : 17568
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸

یک روز پس از آزادی اسرای فلسطینی، پیامکی در سرزمین های اشغالی به صورت فراگیر انتشار یافته است که در آن به مخاطبان پیشنهاد می کند در قبال کشتن اسرای آزاد شده، جایزه دریافت کنند. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، پس از تحویل “گلعاد شالیت” نظامی رژیم صهیونیستی در برابر […]

یک روز پس از آزادی اسرای فلسطینی، پیامکی در سرزمین های اشغالی به صورت فراگیر انتشار یافته است که در آن به مخاطبان پیشنهاد می کند در قبال کشتن اسرای آزاد شده، جایزه دریافت کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، پس از تحویل “گلعاد شالیت” نظامی رژیم صهیونیستی در برابر آزادی ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی، پیامکی با هدف اجیر کردن آدمکش در این به صورت فراگیر منتشر شده است.

در این پیامک به مشترکان اعلام می شود هر کس یک اسیر آزاد شده فلسطینی را که در کشتن یک نظامی اسرائیلی دست داشته، بکشد جایزه ای نقدی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، یک روز قبل از آزادی اسرای فلسطینی، در یکی از شهرک های صهیونیست نشین در الخلیل در کرانه باختری؛ در جلسه ای برای ترور “مصطفی مسلمانی” از اسرای تازه آزاد شده فلسطینی برنامه ریزی شده است.

مصطفی مسلمانی از رهبران گردانهای مقاومت ملی فلسطین شاخه نظامی جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین است که به اتهام کشتن خاخام مئیر کهانا و پسرش بنیامین از شهرک نشینان افراطی بودند، بازداشت و  اسیر شد، وی روز سه شنبه در جریان تبادل اسرا آزاد شد.

در جلسه روز دوشنبه، افرادی از سازمان افراطی موسوم به حمایت از یهودیت و گروههایی از جنبش “کاخ” برای گردآوری داوطلبانی برای قتل مصطفی مسلمانی تشکیل جلسه دادند، و مقرر کردند به عامل ترور مصطفی مسلمانی یکصد هزار دلار پرداخت کنند؛ باروخ مازیل یک صهیونیست افراطی در این جلسه مامور ارتباط با مزدور اجیر شده، تعیین شد.

شهرک نشینان صهیونیست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب این حادثه دانسته اند و تصمیمشان را بر اساس دستور تورات تحریف شده ای مستند کرده اند.

در متن پیامک صهیونیست ها چنین آمده است: “یک خانواده اسرائیلی: به کسی که قاتلان آزاد شده سرباز اسرائیلی را به قتل برساند ۱۰۰ هزار دلار پرداخت خواهد شد”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر