2

قلعه نویی بزرگ است اما یادم نمیاد گفته باشم از من بهتره!

  • کد خبر : 176479
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۴۱

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس یکی، دو برد پشت سر هم داشته باشد مشکل روحی و استرس هم به مرور زمان حل می شود.»

علی پروین از ادعایی که از سوی او نقل قول شده تعجب کرد: «قلعه نویی خیلی از من بالاتر است.»

پروین در این خصوص گفت: «من گفتم؟! یعنی من گفتم قلعه نویی از من بهتر است؟ من گفتم امیر مربی بزرگی است و امیدوارم هر چی زودتر برگرده. اما این که گفته باشم از من بهتره یادم نمیاد. یادتان نرود من علی پروین هستم.»

پروین وضعیت سرخپوشان را مطلوب تلقی کرد و اعلام کرد که فقط و فقط باید از پرسپولیس حمایت کرد. وی گفت: «مطمئن باشید شرایط این طور نمی ماند. پرسپولیس یکی از بهترین فوتبال های چند سال اخیر را ارائه می دهد و از نظر فنی یکی از دو، سه تیم اول لیگ ماست. اما فعلا شرایط به گونه ای است که توپ های توی گل نمی رود.»

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ادامه داد: «این توی گل نرفتن توپ ها هم به خاطر استرس زیادی است که به بچه ها وارد شده، بازیکنان می دانند که چه مسئولیت سنگینی دارند. آنها زیر فشار هستند و همین فشار باعث می شود تا در لحظه آخر نتوانند توپ های ساده را هم تبدیل به گل کنند. این مشکل به مرور زمان حل می شود. پرسپولیس یکی، دو برد پشت سر هم داشته باشد این مشکل روحی و استرس هم تمام می شود.»

اسپورت تی وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176479

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آبیها و بزرگترهاشون یادشون نره راجع به کی دارن صحبت میکنند توی کل تاریخ استقلال تنها کسی که قابل قیاس با سلطان ایران بود مرحوم ناصر حجازی بود ولاغیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]