3

علی پروین یا حمید استیلی را قبول دارد یا ندارد بلاخره ؟

  • کد خبر : 17678
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰

واژه اختیار تام را بارها و بارها از زبان علی پروین شنیده ایم، علی آقا هر زمان که در پرسپولیس یا تیم دیگری مشغول به کار شده اعلام کرده که با اختیار تام آمده، یعنی او هر جایی که می رود باید همه کاره باشد. علی پروین مدیر فنی پرسپولیس شده و برای به اوج […]

واژه اختیار تام را بارها و بارها از زبان علی پروین شنیده ایم، علی آقا هر زمان که در پرسپولیس یا تیم دیگری مشغول به کار شده اعلام کرده که با اختیار تام آمده، یعنی او هر جایی که می رود باید همه کاره باشد.

علی پروین مدیر فنی پرسپولیس شده و برای به اوج رساندن این تیم قرار است هم به حمید استیلی مشورت دهد و هم در کار سرمربی سرخپوشان دخالت کند.

سوال اینجاست که اگر علی پروین همواره به اختیار تام اعتقاد داشته و همیشه با چنین شرایطی کار کرده چرا قصد دخالت در امور فنی تیم را دارد و اجازه نمی دهد استیلی با همان اختیار تام کار کند و تیمش را هدایت کند.

پروین که هیچگاه به عنوان سرمربی اجازه دخالت درکارش را به هیچ احدی نداده، امروز چرا چنین شرایطی را برای سرمربی تیمش لحاظ نمی کند؟

علی پروین یا حمید استیلی را قبول دارد یا ندارد، اگر او را قبول ندارد بهتر است خیلی صریح و بدون رودربایستی عذرش را بخواهد چراکه فوتبال و به خصوص پرسپولیس جای تعارف نیست و  اگر هم سلطان به استیلی اعتقاد دارد باید اجازه دهد حمید با تفکرات خودش کار کند و در کار او دخالت نکندچراکه با این وضعیت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و بلبشویی در پرسپولیس ایجاد خواهد شد که دیگر قابل کنترل شرایط میسر نخواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر یکی از سخت ترین روزهای دوران حیاتش را پشت سر می گذارد. نابسامانی در امور فنی تیم به حداکثر ممکن رسیده و با این وضعیت نباید انتظار داشت که این مجموعه ناهماهنگ با مشکلاتی که دارد بتواند به آرامش رسیده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بی شماری دارد، در چنین تیمهایی کوچکترین اتفاق پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین جنجال و حاشیه را دارد که بلای جان چنین تیمهایی همواره حاشیه و جنجال است.

حالا پروین با دست خودش حاشیه را به پرسپولیس تزریق می کند و نباید امیدوار بود که سرخپوشان تهرانی با وجود چنین فضای وحشتناکی نتایج مطلوبی در هفته های آینده کسب کنند.

*مهدی نوری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر