4

زبان تهدید ، ابزاری منطقی‎ ‎برای حل مشکلات بین‌المللی نیست

  • کد خبر : 17692
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴

علاء‌الدین بروجردی گفت:جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی‎ ‎تروریسم در دنیا است و کشورهای غربی همواره از موضوع ‏حقوق بشر به‌ عنوان یک ابزار‏‎ ‎سیاسی استفاده کرده‌اند‎. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در‏‎ ‎دیدار با برونو فوشه سفیر جدید فرانسه در تهران با ‏اشاره به اتهامات اخیر‎ ‎آمریکا علیه ایران گفت: این اتهامات […]

علاء‌الدین بروجردی گفت:جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی‎ ‎تروریسم در دنیا است و کشورهای غربی همواره از موضوع ‏حقوق بشر به‌ عنوان یک ابزار‏‎ ‎سیاسی استفاده کرده‌اند‎.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در‏‎ ‎دیدار با برونو فوشه سفیر جدید فرانسه در تهران با ‏اشاره به اتهامات اخیر‎ ‎آمریکا علیه ایران گفت: این اتهامات بی‌اساس دور جدیدی از بازی‌های تبلیغاتی و‏‎ ‎فشارهای ‏سیاسی آمریکا علیه ملت ایران می باشد که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی‎ ‎همواره وجود داشته است‎.

به گزارش خبرگزاری مهر علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس‏‎ ‎شورای ‏اسلامی در این دیدار با تاکید بر برخوردهای دوگانه غرب با موضوعات مختلف از‎ ‎قبیل مبارزه با تروریسم و حقوق ‏بشر افزود: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی‎ ‎تروریسم در دنیا است و کشورهای غربی همواره از موضوع ‏حقوق بشر به‌ عنوان یک ابزار‏‎ ‎سیاسی استفاده کرده‌اند‎.

وی در ادامه تصریح کرد: زبان تهدید ابزاری منطقی‎ ‎برای حل مشکلات بین‌المللی نیست‎.

بروجردی در پایان با تاکید بر اهمیت توسعه و گسترش‎ ‎مناسبات به‌ ویژه روابط پارلمانی بین ایران و فرانسه گفت: ‏زمینه‌های مناسبی برای‎ ‎تقویت و تعمیق مراودات پارلمانی میان دو کشور وجود دارد که لازم است پارلمان‌های‎ ‎ایران ‏و فرانسه با گفتگو و مذاکره به حل سوء ‌تفاهمات احتمالی کمک کنند‎.

در ادامه این دیدار برونو فوشه سفیر جدید فرانسه‎ ‎در تهران با اظهار خرسندی از ماموریتش در کشورمان گفت: ‏ملت ایران ملتی با قدمتی‎ ‎چند هزار ساله در تاریخ و فرهنگ هستند و جمهوری اسلامی ایران این توان را دارد که‎ ‎در ‏موضوعات جهانی مانند مبارزه با تروریسم حضوری جدی و فعال داشته باشد‏‎.

وی رفت‌ و آمد مقامات سیاسی و پارلمانی را فرصتی‎ ‎برای هم‌اندیشی نمایندگان دو کشور دانست و افزود: این امر ‏موجب تسریع در روند‎ ‎همکاری‌های منطقه ای و بین‌المللی می‌شود و موجب ایجاد شناخت، درک و تفاهم متقابل‏‎ ‎از ‏مواضع و دیدگاه‌های یکدیگر می‌شود‎

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر