3

دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با تساوی خاتمه یافت/ قهرمانی خداحافظی کرد

  • کد خبر : 176976
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

در اولین بازی از هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز تراکتورسازی میزبان استقلال تهران صدرنشین لیگ بود.

به گزارش نامه نیوز، قرمزهای تبریز در اولین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت مقابل تیم سابق این مربی قرار گرفتند تا حساسیت های بازی دوچندان شود.

نیمه اول تراکتورسازی تیم برتر میدان بود اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت. جالب اینکه قلعه نویی به یاد دوران استفاده از عمران زاده در خط حمله استقلال، در این بازی از سانتوزدر پیشانی خط حمله استفاده کرد و حمزه یونس مهاجم اصلی قرمزها حتی در فهرست۱۸ نفره هم نبود!

در نیمه دوم بازی متعادل شد اما باز هم هیچکدام از دو تیم موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند و در نهایت نیز بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. به این ترتیب استقلال به صدرنشینی ادامه داد اما اگر فردا استقلال خوزستان حریفش پدیده را شکست دهد، صدرنشین خواهد شد.

در پایان این مسابقه محسن قهرمانی رسما از دنیای داوری خداحافظی کرد.

در دیگر مسابقه همزمان امروز نفت تهران در اهواز دو بر یک فولاد را شکست داد تا تیم اسکوچیچ دوباره وارد بحران شود. نانگ و امیری برای نفت گلزنی کردند و دغاغله تک گل میزبان را به ثمر رساند.

در سایر مسابقات سایپا در روزی که ابراهیم صادقی بازی شماره ۴۰۰ خود را با این تیم در لیگ برتر انجام می داد، با نتیجه ۴ بر یک استقلال اهواز را شکست داد. صبای قم با یک گل از سد ملوان گذشت و سپاهان برابر راه آهن به تساوی بدون گل رسید.

در مسابقات فردا استقلال خوزستان میزبان پدیده است،‌پرسپولیس در آزادی به مصاف گسترش فولاد می رود و سیاه جامگان میزبان ذوب آهن خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176976

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]