به گزارش ایکوپرس به نقل از ارتباطات ایساکو، شهریار سلطانی، ضمن بیان این مطلب گفت: استقبال از طرح برف (بسته رایگان فصلی) شرکت ایساکو که تکریم واقعی مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده، نشانگر اعتماد مردم به خودروسازان داخلی و حمایت از تولید ملی است.
وی افزود: مراجعه گسترده هموطنان به نمایندگیهای مجاز حاکی از این است که اگر خلاقیت، نوآوری و توجه به خواست مشتری در طرحهای خدماتی مد نظر قرار گیرد میتوان رضایت مشتریان با سلایق مختلف را ارتقاء داد.
سلطانی خاطر نشان کرد: مراجعه بیش از ۱۰۰ هزار مشتری در روزهای آغازین طرح به نمایندگیهای منتخب و علاقهمندی به استفاده از بستههای ارائه شده در جشنواره برف، باعث شد قطعات بسته رایگان در روزهای ابتدایی در برخی نمایندگیها به اتمام برسد که با تلاش همکاران شرکت این قطعات فورا تامین شد، لذا از این بابت از مشتریان که در انتظار رسیدن قطعات ماندند، پوزش میطلبیم.
او در حالی که اخبار تکمیلی این جشنواره را اعلام میکرد گفت: به دلیل استقبال چشمگیر از این طرح و به منظور ارج نهادن به خواست مشتریان، بسته جدیدی، جایگزین بسته رایگان میشود که در آن۲۰ درصد تخفیف در اجرت تعویض لنت ترمز، فیلترها و روغن موتور برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین ارائه بسته ویژه که شامل ۷ تا ۳۰ درصد تخفیف در قیمت قطعات است همچنان ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است زمان این طرح از چهارم تا بیستم دیماه تمدید شده و این فرصت مغتنمی است که مشتریان عزیز ما از مزایای طرح بهرهمند شوند و بتوانند در قرعه کشی ۸ دستگاه خودرو و ۱۰۰۰ حلقه لاستیک برای ۵۰۰ نفر شرکت کنند.
وی در پایان افزود: از نمایندگیها و هموطنانی که ما را در پیادهسازی این طرح یاری رساندند تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد گروه بتوانیم گامهای موثری در رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان برداریم.