1

ترکیب احتمالی پرسپولیس و پدیده برای بازی امروز

  • کد خبر : 177785
  • ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

سرخ‌ها که می‌دانند در صورت برد در این مسابقه شاید به رتبه سوم برسند با تمام توان می‌جنگند اما برای رسیدن به سه امتیاز طبق معمول یکی از نیروهایشان را در اختیار ندارند.

دور برگشت لیگ پانزدهم بلافاصله بعد از پایان دور رفت آغاز شده و پرسپولیس در اولین بازی باید به مشهد رفته و مقابل پدیده‌ای بایستد که حال و روز خوشی ندارد.

پدیده که طی هفته‌های گذشته از کمبود بازیکن در چند پست ضربه خورده بعد از برد راه‌آهن در هفته سیزدهم دو شکست سخت مقابل تیم‌های بالانشین ذوب‌آهن و استقلال خوزستان پذیرا شد اما سپاهان را در لحظات پایانی در بازی خانگی هفته گذشته‌اش متوقف کرد.

با این حال تیم مهاجری به خصوص در خط دفاع عملکرد جالبی نداشته و سومین خط دفاع ضعیف لیگ را تا اینجا به نام خود زده است. آنها دو گل از تیم رده آخر استقلال اهواز خورده‌اند و قبل از بردن راه‌آهن به نفت تهران و گسترش فولاد هم باخته بودند که شکست شان به این تیم تبریزی همراه با ۴ گل خورده بود.

مقابل چنین خط دفاع ضعیفی دومین خط حمله قدرتمند لیگ قرار خواهد گرفت که این هفته‌ها با برانکو در اوج قرار دارد. پرسپولیس که تنها در یک بازی از این فصل گل نزده در ۵ دیدار آخر خود در نیم‌فصل دو مساوی و سه پیروزی به دست آورده و البته در همان دو مسابقه‌ای که تن به تساوی داد بهتر از حریف خود بازی کرده است.

تیم برانکو برای سه امتیاز به مشهد خواهد رفت اما تیم مهاجری هم نمی‌خواهد در رده دوازدهم جدول جا خوش کند و به همین خاطر پدیده از جان مایه می‌گذارد تا بازنده این بازی بزرگ نباشد.

با این حال پرسپولیس که می‌داند قبل از تعطیلات یک ماهه باید در بین بالانشین‌ها بماند و رتبه‌ای که به سختی به دست آورده را حفظ کند یا حتی ارتقا دهد چاره‌ای جز کسب برد خارج از خانه که امسال در آن تخصص به دست آورده، ندارد. تیم برانکو بعد از هفته سوم بازی‌های خارج از خانه‌اش را برده و اتفاقا یک بار در مشهد مقابل دیگر تیم این شهر پیروز شده است.

سرخ‌ها که می‌دانند در صورت برد در این مسابقه شاید به رتبه سوم برسند با تمام توان می‌جنگند اما برای رسیدن به سه امتیاز طبق معمول یکی از نیروهایشان را در اختیار ندارند و باید بدون شماره ۱۰ محروم‌شان بازی کنند که البته با توجه با افت دو هفته اخیر احمدزاده شاید این تغییر برایشان بد هم نباشد.

* حسین بادامکی

کاپیتان پدیده با سابقه ۶ فصل بازی در پرسپولیس یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان این فصل پدیده بوده است. بادامکی که در بازی رفت ستاره تیمش مقابل پرسپولیس بود دنبال جمع و جور کردن پدیده برای این بازی بزرگ است و می‌خواهد تیم سابقش را متوقف کند.

جدال او با هافبک‌های میانی پرسپولیس دیدنی خواهد شد اما اگر او ستاره میزبان در این بازی نبود حتما باید منتظر درخشش محسن یوسفی بود.

* امید عالیشاه

 با تداوم روند گل‌نزنی‌هایش در دو هفته اخیر بدجوری مورد توجه قرار گرفته و حالا فشار بیشتری را نسبت به گذشته روی شانه‌هایش احساس می‌کند.

عالیشاه که فصل قبل در مشهد گل سه امتیازی تیمش را مقابل پدیده به ثمر رساند می‌خواهد ثابت کند که ارزش تعریف‌های پروین را دارد اما اگر باز هم موقعیت‌های قطعی گل را از دست بدهد باید منتظر انتقادهای دوباره بنشیند.

* ترکیب احتمالی میزبان

– دروازه‌بان: علیرضا حیدری

– مدافعان میانی: ایگور پراهیچ، محمد حسین مرادمند

– مدافعان کناری: رضا ناصحی، مسعود نظرزاده

– هافبک‌های تدافعی: حسین بادامکی، میثم نقی‌زاده

– هافبک‌های تهاجمی: مهدی خیری، معین عباسیان، محسن یوسفی

– مهاجم: یونس شاکری

* ترکیب احتمالی  میهمان

– دروازه‌بان: سوشا مکانی

– مدافعان میانی: علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر

– مدافعان کناری: محمد انصاری، رامین رضاییان

– هافبک‌های میانی: کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محسن مسلمان

– هافبک‌های کناری: احمد نوراللهی (رضا خالقی‌فر)، میلاد کمندانی

– مهاجمان: امید عالیشاه، مهدی طارمی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177785

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر