1

تکلیف بمب نقل و انتقالات مشخص شد

  • کد خبر : 178417
  • ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

او قبلا خدمت سربازی خود را در تراکتور گذرانده بود ولی با تصمیم باشگاه حالا بقیه آن را در پادگان سپری می کند.

با شروع تعطیلات نیم فصل انتظار می رود تیم تراکتورسازی تبریز با حضور امیر قلعه‌نویی تحولات زیادی را به خود ببیند که البته استارت این کار از هفته قبل زده شده است. در این بین بختیار رحمانی که ساز جدایی سر داده بود با سرنوشت نامعلومی مواجه است و در پادگان به سر می برد. اینکه وی در آینده به تیم تراکتوسازی باز خواهد گشت یا خیر، هنوز معلوم نیست.

کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی این باشگاه تراکتورسازی در این باره گفت: بختیار رحمانی هنوز هم در پادگان حضور دارد و تا آخر خدمت باید در پادگان باقی بماند. مشکل بختیار خودش بوده و به طور تمام و کمال در اختیار تیم نبود و حرف هایی زد که نباید مطرح می شد برای همین تا پایان خدمت سربازی باید در پادگان باقی بماند.

مهر/ وی درباه خرید نانگ و گزینه های دیگر باشگاه از جمله شریفی بیان کرد: خود آقای قلعه نویی در این باره تصمیم گیرنده است و باشگاه برنامه های ایشان را اجرا خواهد کرد. شریفی هم بخاطر خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده و کارهای اداری حضور این بازیکن در حال انجام است.

 

شهریاری درباره آخرین وضعیت بختیار رحمانی و احتمال بازگشت وی به تمرینات تراکتورسازی گفت: رحمانی در پادگان به سر می برد و تا پایان خدمت باید در پادگان بماند. موضوع بختیار به خودش ربط دارد. او به طور تمام و کمال برای تیم بازی نکرد و حرف‌هایی را مطرح کرد که نباید گفته می شد. او قبلا خدمت سربازی خود را در تراکتور گذرانده بود ولی با تصمیم باشگاه حالا بقیه آن را در پادگان سپری می کند.

 

وی درباره اینکه آیا پرونده ادینیو بسته شده است، عنوان کرد: خیر هنوز پرونده وی بسته نشده است. در صورتی که ادینیو بتواند رضایت خود را از باشگاه بگیرد او را به خدمت می گیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178417

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر