2

پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای ستاره پرسپولیس

  • کد خبر : 178651
  • ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به تازگی باشگاه «گرینلند شین‌هوا»ی چین پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری به احمد نوراللهی ارائه داده است.

قبل از دستگیری سوشا مکانی، خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی بود. هافبک جوان و سرحال پرسپولیس عصر جمعه و ساعاتی قبل از برگزاری مراسم بدرقه تیم المپیک در هتل آکادمی از سوی محمد خاکپور کنار گذاشته شد تا خیلی‌ها را شگفت‌زده کند.

 

به نظر می‌رسید دلیل اصلی خط خوردن احمد نوراللهی به غیبتش از اردوی تیم امید در بندرعباس برمی‌گشت. او که با هماهنگی پزشک و کادر فنی تیم امید از این سفر خودداری کرده و در تهران به فیزیوتراپی و درمان پای مصدوم خود پرداخته بود، در بازی مقابل استقلال خوزستان کولاک کرد!

 

احمد نوراللهی پس از چند روز فیزیوتراپی و نرم‌دویی مهیای این مسابقه شد و از قضا درخشید تا ظن و بدگمانی کادرفنی تیم امید را برانگیزد. البته اخبار و شایعات دیگری هم درباره اختلاف مربیان امید با علی دایی و تعاریف این بازیکن از آقای گل‌ جهان در مصاحبه‌های مختلف هم شنیده شد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

 

هر چند نوراللهی اعلام کرد پای او پس از مداوا مشکلی ندارد و آماده همراهی تیم امید است اما خط خورد تا به شهر و دیار خود آزادشهر در استان گلستان برود.

 

این مقدمه نسبتاً بلند را نوشتیم که به شما خبر بدهیم به تازگی باشگاه «گرینلند شین‌هوا»ی چین پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری به احمد نوراللهی ارائه داده است.

 

این باشگاه چینی حاضر است ۸۰۰ هزار دلار برای یک فصل به هافبک شماره ۸ پرسپولیس پرداخت کند به شرط آنکه خود احمد نوراللهی دنبال رضایتنامه‌اش برود.

 

البته بسیار بعید به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای به نوراللهی جوان بدهد.
از سوی دیگر این هافبک آزادشهری دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هم به شمار می‌رود که می‌تواند مانعی بر سر راه لژیونر شدن او باشد.

۱۱۶

پیش از این مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن ملی‌پوش کشورمان هم پیراهن «تیانجین‌تدا»ی چین را پوشیده بود و حالا باید دید تکلیف پیشنهاد اخیر چشم‌بادامی‌ها به احمد نوراللهی چه می‌شود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178651

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر