1

کار بیرانوند با پرسپولیس تمام شد!

  • کد خبر : 178726
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۶:۵۶

پرسپولیس باید به دنبال گلری غیر از علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت تهران باشد.

علیرضا بیرانوند تا آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس رفت و برگشت. در حالی که همه تصور می کردند بعد از اتفاقات اخیر برای سوشا مکانی، بیرانوند باشد که پیراهن شماره یک پرسپولیس را به تن خواهد کرد، سرانجام نفت تصمیم گرفت این بازیکن را به قرمزها ندهد. در ماجرای انتقال او به پرسپولیس، منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران چند با تغییر موضع داد. او یک بار گفت بیرانوند می تواند برود و یک بار هم گفت نه، در حالی که علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران از روز اول اصرار داشت که بیرانوند بماند. او می گوید: «من تنها و تنها به شرایط تیم خودم نگاه کردم. نباید فراموش کنیم که نفت باید در پلی آف لیگ قهرمانان باید یک تیم عربی بازی کند. ما باید تلاش کنیم سرمایه هایمان بماند و خدا را شکر که باشگاه هم به این موضوع اعتقاد دارد.» منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران هم می گوید: «بیرانوند قطعا در تیم می ماند و دنیا برای او به آخر نرسیده است.»

 

این دومین بار است که بیرانوند تا مرز جدایی از نفت رفت و برگشت. او ابتدای فصل هم نزدیک بود به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شود ولی تحصیلاتش را پیگیری کرد تا سرباز نشود و در نفت بماند.
با منتفی شدن حضور بیرانوند در پرسپولیس، حالا این باشگاه باید تلاش تازه ای را برای جذب دروازه بان آغاز کند. اگر آنها گلر خارجی بخواهند باید قرارداد یکی از خارجی هایشان را لغو کنند. در ایران هم گلرهای تاپ همه قرارداد دارند و بعید به نظر می رسد پرسپولیس بتواند آنها را جذب کند. پرسپولیسی ها سراغ شهاب گردان و رشید مظاهری دو گلر سپاهان و ذوب آهن هم رفتند ولی هنوز در جذب دروازه بان ناکام هستند./خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر