3

پذیرفته شدگان عمره دانشجویی از فردا به بانک ها مراجعه نمایند

  • کد خبر : 17890
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:۳۰هزار پذیرفته شده اصلی و ذخیره قرعه کشی عمره دانشجویی از فردا تا۵ آبان می توانند برای واریز وجه به شعبه های بانک ملت مراجعه کنند.  آقای صارمی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: انتخاب شدگان پس از ثبت نام نهایی در پایگاه اینترنتی ستاد عمره دانشگاهیان به […]

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:۳۰هزار پذیرفته شده اصلی و ذخیره قرعه کشی عمره دانشجویی از فردا تا۵ آبان می توانند برای واریز وجه به شعبه های بانک ملت مراجعه کنند.
 آقای صارمی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: انتخاب شدگان پس از ثبت نام نهایی در پایگاه اینترنتی ستاد عمره دانشگاهیان به نشانیwww.labbayk.com می توانند به بانک عامل مراجعه و وجه ثبت نام را واریز کنند.

وی اضافه کرد: پس از ثبت نام پذیرفته شدگان در پایگاه اینترنتی ستاد عمره دانشگاهیان، کد ملی ثبت نام کننده به بانک ملت اعلام می شود، تا کد افتتاح حساب برای متقاضی صادر شود.

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پذیرفته شدگان قرعه کشی عمره دانشگاهی، باید با مراجعه به بانک مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال، به عنوان ودیعه سفر پرداخت کنند.

وی با اشاره به این که مبلغ احتمالی عمره دانشجویی حدود هشت میلیون و پانصد هزار ریال است، افزود: ثبت نام کنندگان پس از واریز ودیعه می توانند برای دریافت کمک هزینه شش میلیون ریالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای سفر عمره مفرده اقدام کنند.

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پذیرفته شدگان می توانند از وام ویژه چهار میلیون ریالی صندوق رفاه دانشجویی نیز برای تامین دیگر هزینه های عمره مفرده استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17890

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بنده پیام کوتاهی دریافت کردم مبنی بر اینکه بعنوان ذخیره پذیرفته شدهام . ولی با مراجعه به سایت نتوانستم ثبت نام نهایی را انجام دهم . لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر