3

گلر محبوب برانکو را بشناسید +تصاویر

  • کد خبر : 178969
  • ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

بعد از هزار حرف و حدیث در خصوص دروازبان مورد نظر پرسپولیس روز گذشته منبعی موثق از دروازه بان مورد نظر برانکو ایوانکوویچ حرف به میان آورد که کروات است و در لیگ مجارستان بازی می کند.

گلر محبوب برانکو را بشناسیدگروه ورزشی مشرق – این روزها پرسپولیس «بدون سنگربان» سخت به دنبال پر کردن لیستی است که تقریبا بی دروازه‌بان مانده و هر روز نام جدیدی هم به میان می آید.

روز گذشته یکی منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به خبرنگار مشرق خبر داد گلر مدنظر برانکو ایوانکوویچ یک دروازه‌بان کروات است که در فصل جاری فوتبال اروپا برای تیمی مجارستانی در لیگ یک این کشور توپ می‌زند.

* یکی از این دو نفر
بررسی تیم‌های لیگ یکی فوتبال مجارستان کار دشواری نبود. در سطح اول فوتبال مجارها ۱۲ تیم حضور دارند که تنها دو تیم از میان آنها دروازه‌بان کروات دارند.

نفر اول بوزیدار رادوسویچ است. دروازه‌بانی ۲۶ ساله با بلندی قامت ۱۸۶ سانتی‌متر. دومین گلر کروات شاغل در لیگ یک مجارستان هم ایوان رادوس است که ۳۱ سال سن دارد. ایوان ۱۹۵ سانتی متر بلندی قامت دارد و سال‌هاست که در فوتبال مجارستان فعالیت می‌کند.

*ایوان رادوس
ابتدا باید از ایوان رادوس نوشت که ۶ فصل برای دیوسگیور مجارستان توپ می‌زند. این کروات در ۱۵ بازی از ۱۹ دیدار فصل به میدان آمده است.
ایوان در فصل ۱۳-۲۰۱۲ فوتبال آذربایجان هم بازی در تیم کاپاز را تجربه کرده است. این دروازه‌بان در فصل ۱۰-۲۰۰۹ لیگ یک کرواسی ۱۵ بازی برای کرواسیا سِسوِت بازی کرده است.

رادوس


* بوزیدار رادوسویچ
به گزارش مشرق، آمار دروازه‌بان تیم دِبِرسِن عالی است. به نظر می‌رسد گلر مدنظر برانکو برای پرسپولیسی‌ شدن بوزیدار رادوسویچ باشد.
این دروازه‌بان ۲۶ ساله با قراردادی ۱۷۵ هزار یورویی به دبرسن پیوسته است. رادوسِویچ که در فصل ۱۱-۲۰۱۰ لیگ یک کرواسی برای تیم سرشناس هایدوک اشپیلیت بازی کرده، در فصل جاری لیگ دسته اول مجارستان یکی از ستون‌های دبرسن بوده است.

رادوسویچ

تیم هفتم جدول فوتبال مجارها طی ۱۹دیدار ۲۲ گل دریافت کرده است در شرایطی که رادوسویچ ۱۷ بازی انجام داده و ۱۶ گل دریافت کرده است.

بوزیدار کلین‌شیت هم به نام خود ثبت کرده تا نشان دهد کارش را بلد است. جالب اینکه گلر دوم تیم دبرسن – وریچز – طی ۲ بازی ۵ گل خورده تا تفاوت فنی دو دروازه‌بان به اندازه کافی مشخص شود.

ظاهرا بوزیدار تا نیمه سال ۲۰۱۷ با دبرسن قرارداد دارد اما مبلغ پایین قرارداد یاد شده کمک خواهد کرد تا پرسپولیس راحت‌تر از حد تصور این گلر را به خدمت بگیرد.

رادوسویچ

باید منتظر ماند و دید آیا این گزینه هم مانند سایر گزینه های مطرح شده فقط در حد یک نام باقی می ماند یا پرسپولیس با خارج کردن نام یکی از سه بازیکنان غیر آسیایی اش،دروازه بانی کروات را به لیست خود اضافه خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178969

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر