1

بازیکنان پرسپولیس چیزی از محتوای عدد ۶ نمی‌دانند!

  • کد خبر : 180555
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

فرزند پیشکسوت فقید پرسپولیس گفت:پدرم هرگز از بازیکنان و مدیران پرسپولیس بدگویی نکرد زیرا دوست نداشت تیم به هر نحوی به حاشیه برود.

علی بهزادی درباره عدم حضور پرسپولیسی ها در مراسم ترحیم همایون بهزادی اظهارداشت:از بازیکنان پرسپولیس گلایه ای ندارم.محسن بنگر هم آمد لطف کرد و شخصیت خودش را بالا برد.برای مراسم تشییع همه بازیکنان بودند و حالا برای مراسم ترحیم گرفتار شدند و نیامدند. هیچ گله ای از انها ندارم و دلیل نمی شود به خاطر این مسائل آنها را تخریب کنم.بازیکنان پرسپولیس اکنون همه جوان هستند و نباید آنها را به خاطر مسائل پیش پا افتاده زیر سوال برد.جوان ۲۰ ساله نمی تواند مانند مرد ۴۰ ساله فکر کند و طبیعی است کارهایی انجام دهد که شاید به نظر خیلی ها خوشایند نباشد صمن اینکه باید به جوان فرهنگی داد و سپس از او خواست تا به آن فرهنگ ها احترام بگذارد.

 

وی تصریح کرد:امیر قلعه نویی که همراه بازیکنان تراکتورسازی به مراسم آمد،به خودش احترام گذاشت.همایون بهزادی آدم کمی نبود او ۶ مدال داشت که هیچ فوتبالیستی در ایران ندارد.جمعیتی که در مراسم پدر من حضور داشتند بزرگی او را به رخ کشیدند.در حال حاضر هم آرزو دارم همه جوانان پرسپولیس موفق باشند و در بازی های پیش رو بهترین نتیجه را بگیرند. مردم و ملت مهم بودند که امدند من هم دست تک تک افرادی که آمدن را می بوسم. یادم می آید زمانی پدرم را نقد می کردم که چرا از این جمله استفاده می کند اما الان می فهمم چرا به همه می گفت دست تورا می بوسم.

 

فرزند مرحوم همایون بهزادی افزود:پدرم هرگز از بازیکنان و مدیران پرسپولیس بدگویی نکرد زیرا دوست نداشت تیم به هر نحوی به حاشیه برود. ما مگر همایون بهزادی را به بازیکنان جوانمان شناساندیم که حالا توقع احترام داریم؟آنها در عکس عدد ۶ را نشان دادند؛عدد ۶ را چه کسی خلق کرد؟پس ایرادی کار آنها ایرادی ندارد البته دوست ندارم این صحبت های من بی احترامی به استقلالی های عزیز به شمار بیاید زیرا من با استقلالی ها هم رابطه خوبی دارم و همه انها را دوست دارم.متاسفانه ما عادت کرده ایم به خاطر مسائل پیش پا افتاده بازیکنان جانمان را با خاک یکسان کنیم بعد آنها را ببخشیم چه بهتر که از همان ابتدا بتوانی از انها بگذریم.یادم می آید زمانی به پدرم می گفتم چرا ماشین بهتری سوار نمی شوی و پاسخ او این بود که ماشین به من شخصیت نمی دهد،بلکه این من هستم که به ماشین شخصیت می دهم.می گفت من اگر پراید هم سوار شوم باز هم همایون بهزادی هستم.

 

بهزادی درباره تیم پرسپولیس گفت:من سال ها است که به استادیوم نرفته ام اما برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان حتما به استادیوم خواهم رفت و آرزو دارم که پرسپولیس در این بازی به برددست پیدا کند آنها جوانانی دارند که باید حمایت شوند تا اینده فوتبال ایران را تامین کنند.

 

وی درباره ساخت مستند زندگی همایون بهزادی تاکید کرد: ساخت این فیلم از ۴۰ روز پیش کلید خورد اما متاسفانه پدرم عمرش به دنیا نبود که بتواند این فیلم را ببیند.او همیشه می گفت زمانی که من مردم می ففهمید که همایون بهزادی خادم بود،نه خائن!

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180555

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر