3

عملیات تروریسی در مقابل محل استقرار امدادگران ایران در سومالی + تصاویر

  • کد خبر : 18111
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۳

چهارشنبه شب گذشته عملیات تروریسی در مقابل محل استقرار امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در موگادیشو، پایتخت سومالی اتفاق افتاد. مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: چهارشنبه شب حوالی ساعت ۲۰:۲۵ به وقت محلی صدای انفجار مهیبی از مقابل محل استقرار نیروهای امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر […]

چهارشنبه شب گذشته عملیات تروریسی در مقابل محل استقرار امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در موگادیشو، پایتخت سومالی اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: چهارشنبه شب حوالی ساعت ۲۰:۲۵ به وقت محلی صدای انفجار مهیبی از مقابل محل استقرار نیروهای امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر ایران در کشور سومالی به گوش رسید که بنابر بررسی‌های بعمل آمده، این انفجار ناشی از انجام عملیات انتحاری به قصد کمپ محل استقرار امدادگران ایران بوده است.

خوشبختانه بر اثر این انفجار آسیبی به امدادگران، پزشکان و نیروهای حاضر در محل نرسید و درب ورودی و شیشه‌های ساختمان به کلی آسیب دید.

گفتنی است تروریست‌ها پس از درگیری با نیروهای امنیتی حاضر در کمپ، به سمت ساختمان محل استقرار نیروهای هلال احمر ایران حرکت کرده و یکی از آن‌ها با منفجر کردن کمربند انتحاری به هلاکت رسید و تروریست دیگر نیز از محل متواری شد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان کمک‌رسانی به مردم قحطی زده سومالی تاکنون نزدیک به ۶۰۰۰ تن از کمک‌های بشردوستانه خود را به این کشور ارسال کرده است و با ایجاد ۲۰ کمپ و ۶ درمانگاه سیار و یک درمانگاه ثابت به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اسکان به قحطی‌زدگان سومالیایی می‌پردازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18111

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر