1

خریدار پرسپولیس رسم جوانمردی را به جا آورد

  • کد خبر : 181323
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۷:۳۷

حضور سرمایه گذاران در عرصه ورزشی امری میمون و فرخنده است اما از آن مهمتر رنگ و لعاب جوانمردی و پهلوانی در ورزش است که گاه توسط ورزشکارانی چون علی دایی تجلی می‌یابد و گاه توسط برخی سرمایه‌گذاران.

به گزارش افق روزنامه مردم سالاری در ستون ورزشی خود نوشت: دختر ملی پوش راگبی کشورمان که ۲۹ دی ماه بر اثر واژگون شدن خودرو تصادف شدید از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب فراوان شده است این روزها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته تا ببینند چه کسانی رسم جوانمردی را بجا می‌آورند و از سارا عبدالمالکی عیادت می‌کنند.

asli

در این بین فردی که چندی پیش قصد داشت باشگاه پرسپولیس را خریداری کند با عیادت از سارا عبدالمالکی نشان داد تنها قصد نداشت که در ورزش حضور داشته باشد بلکه رسم جوانمردی را نیز به جا آورد.

علیرضا معظمی‌نیا یکی از تجار به نام کشورمان است که انگار عزم خود را جزم کرده است تا در عرصه ورزش حضور فعالی داشته باشد زیرا بخش اعظمی‌از مخارج درمان وی را قبول کرده است بطوریکه مخارج بیمارستان دختر ملی‌پوش راگبی کشورمان را علی کفاشیان به عهده گرفته و علیرضا معظمی‌نیا نیز قبول کرده بعد از مرخص شدن سارا عبدالمالکی از بیمارستان تمامی‌ مخارج درمان وی را متقبل شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181323

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]