1

بنگر: ۱۱ نفره هم گل مساوی را می‌خوردیم/توپ خراب کردن عادت شده است

  • کد خبر : 182027
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

کاپیتان پرسپولیس گفت: نیمه دوم بد بودیم و فکر می‌کنم ۱۱ نفر هم بودیم گل مساوی را می‌خوردیم.

محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل سایپا، اظهار داشت: به سایپایی‌ها بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم. به هر حال فوتبال است و این نتایج رقم می‌خورد. ما به نوعی بیرون از خانه بازی کردیم. نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم عملکرد بدی داشتیم. در مجموع همین که یک امتیاز گرفتیم خوب است.

 

وی در مورد اینکه بازیکنان این تیم توپ‌های زیادی از دست می‌دهند، گفت: متأسفانه توپ خراب کردن عادت شده و باید در بازی‌های بعد این مشکل را حل کنیم. وقتی موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهیم روی دفاع فشار زیادی می‌آید.

 

کاپیتان پرسپولیس گفت: نمی‌‌توانیم تمام ۹۰ دقیقه را حمله و پرس کنیم. سه مسابقه است که امتیازها را به همین شکل از دست می‌دهیم. فکر می‌کنم اگر ۱۱ نفره هم بودیم گل مساوی را می‌خوردیم.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود صحنه‌ای که توپ به دست بازیکنان پرسپولیس خورد پنالتی بود، گفت: کارشناسان داوری باید در این مورد نظر بدهند.

 

بنگر در مورد اینکه دفاع پرسپولیس نسبت به مهاجمان آمار خوبی ندارد، گفت: همانطور که گفتم تیمی که حمله می‌کند روی دفاع هم فشار زیادی می‌آید. ما روی اشتباه فردی گل می‌خوریم و باید این مشکل برطرف شود.

 

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه لوبانوف نشان داد چندان درون دروازه مطمئن نیست، گفت: من بازیکن هستم و کادر فنی باید در این زمینه نظر بدهد اما به نظرم دروازه‌بان بدی نیست.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182027

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر