2

بیش از صد بار گفته ام که پرسپولیس سه بازیکن لازم دارد تا قهرمان شود

  • کد خبر : 183155
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «در بازی دیشب تراکتورسازی به خوبی طارمی را مهار کرده بود اما نفوذهای عالیشاه و احمدزاده به خوبی در خط هافبک و دفاع تراکتور انجام می شد.»

ابراهیم آشتیانی بیش از صد بار گفته ام که پرسپولیس سه بازیکن لازم دارد تا قهرمان شود / شاید قلعه نویی این بازی را نگاه نمی کرده

ابراهیم آشتیانی درباره بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «به عقیده من پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول خیلی فرق کرده است و از نظر کار تیمی عملکرد بهتری دارد. اما همچنان این تیم در سه پست دفاع میانی، هافبک بازیساز و فوروارد گلزن سه بازیکن کم دارد. من بارها حتی بیش از صد بار این موضوع را عنوان کردم اما کسی گوش نمی کند. با این سه بازیکن پرسپولیس می تواند به راحتی قهرمان شود.»

وی افزود: «طارمی فوروارد گلزنی است اما ممکن است در برخی بازی ها نتواند عملکرد کاملی داشته باشد یا مصدوم و محروم شود. پشت سرش هافبک بازیساز زبده ای همچون جباری استقلال کم است تا این بازیکن باهوش با پاس های یک چنین هافبکی حریف را گلباران کند. مدافعان میانی پرسپولیس هم ناهماهنگ و نامطمئن عمل می کنند.»

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: «در بازی دیشب تراکتورسازی به خوبی طارمی را مهار کرده بود اما نفوذهای عالیشاه و احمدزاده به خوبی در خط هافبک و دفاع تراکتور انجام می شد اما متاسفانه تمام کننده ای نبود که کار را یکسره کند. در کل پرسپولیس با کارهای هجومی که برانکو به آنها گفته بود خوب کار کرد. خوب توپ را در محوطه ۱۸ قدم حریف پخش می کرد اما فقط کم گل زد.»

آشتیانی تاکید کرد: «به عقیده من پرسپولیس حقش برد بود ولی متاسفانه این بازی هم با مساوی به پایان رسید. هواداران پرسپولیس از این موضوع بسیار خسته اند که تیم شان خوب، زیبا و هجومی فوتبال بازی می کند ولی فقط مساوی می گیرد. این پرسپولیس تشنه برد است ولی دستش به آن نمی رسد.»

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که امیر قلعه نویی گفته این تیم مقابل همه ده موقعیت گل داشته ولی دیشب هیچ موقعیتی روی دروازه تراکتور ایجاد نکرده گفت: «قلعه نویی می خواسته به بازیکنانش روحیه بدهد. اتفاقا این تراکتورسازی بود که غیر از یک موقعیت شوت هیچ خطری روی دروازه سوشا مکانی ایجاد نکرد. شما ببینید اخباری تا چه اندازه در بازی دیشب به دردسر افتاد، مکانی چقدر. شاید قلعه نویی بازی را نگاه نمی کرده است.»

آشتیانی گفت: «تراکتورسازی کاملا به این مساوی راضی بود و تنها تلاشی که در دقایقی از بازی این تیم دیدیم برای جبران گل خورده بود چون در سایر مواقع فقط در حال دفع حملات پرسپولیس و خروج از زیر فشار حریفش بود. تراکتورسازی خشن فوتبال بازی می کرد و مشخص بود که می خواهند بازیکنان پرسپولیس را عصبی کنند که فکر می کنم موفق هم شدند و حالا بنگر و رضائیان برای بازی بعد محروم هستند.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر