4

عجب غلطی کردیم که اسرای فلسطینی را آزاد کردیم!

  • کد خبر : 18414
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۴۲

صهیونیست ها معتقدند با آزادی اسرای فلسطینی، روحیه مضاعفی به مقاومت اسلامی فلسطین داده اند و روزهای سختی را باید در آینده انتظار بکشند. اسحاق مردخای وزیر جنگ اسبق اسرائیل گفت: آزادی اسیران فلسطینی کار اشتباهی بود و سبب بالا رفتن روحیه گروه هایی چون حماس و جهاد اسلامی خواهد شد. وی که با شبکه […]

صهیونیست ها معتقدند با آزادی اسرای فلسطینی، روحیه مضاعفی به مقاومت اسلامی فلسطین داده اند و روزهای سختی را باید در آینده انتظار بکشند.
اسحاق مردخای وزیر جنگ اسبق اسرائیل گفت: آزادی اسیران فلسطینی کار اشتباهی بود و سبب بالا رفتن روحیه گروه هایی چون حماس و جهاد اسلامی خواهد شد.
وی که با شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، افزود: در نتیجه آزادی فلسطینی ها از زندان، اسرائیل روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. اسرای آزاد شده به زودی فعالیت های ضد اسرائیلی را از سر می گیرند.
به گزارش خبرگزاری قدس، شائول موفاز نماینده عضو کنست و وزیر سابق نیز گفته است: ما با این اقدام خود فلسطینی ها را تشویق به مقاومت کردیم و احتمالا در آینده تعدادی از نظامیان ما به اسارت درخواهند آمد. ما به آنها مشوق دادیم تا تعداد بیشتری از نیروهای ما را به اسارت درآورند.
در حالی که تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق گفته «آزادی اسرای فلسطینی باعث انزوای اسرائیل و تقویت گروه حماس شده»، هاگی بن آرتس داماد نتانیاهو می گوید: من از این پس سعی می کنم با او روبرو نشوم و دست ندهم زیرا نتانیاهو مسئول جان هر اسرائیلی است که در آینده به دست فلسطینی ها کشته شود. او با این کار خود به فلسطینی ها روحیه و جرأت مبارزه داد. ما در زمان آزادی شیخ احمد یاسین نیز می گفتیم او پیرمردی مریض بیش نیست اما هم او پس از آزادی، رهبر انتفاضه دوم شد و بیش از هزار تن از ما را به کام مرگ فرستاد.
وی همچنین گفته است: امضای توافقنامه آزادی اسرای فلسطینی، از هر توافقنامه دیگری در تاریخ اسرائیل ذلت بارتر و دردناک تر بود. حماس به زودی وعده خود برای اسارت نظامیان اسرائیلی را عملی و آرزوهای ما را نقش بر آب می کند. من عاجزم از اینکه بتوانم عواقب تصمیم مقامات تل آویو را وصف کنم. نتانیاهو آدم ضعیفی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18414

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر