1

آخرین اخبار از سفر استقلال به سوئد / زمان سفر رحمتی، برهانی و حنیف مشخص شد

  • کد خبر : 184202
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

شاگردان مظلومی صبح فردا برای انجام دیدار دوستانه با تیم هاماربی با پرواز امارات راهی دبی شده و پس از آن به استکهلم می روند.

مهدی رحمتی_بازیکنان استقلال آخرین اخبار از سفر استقلال به سوئد / زمان سفر رحمتی، برهانی و حنیف مشخص شد

کاروان تیم فوتبال استقلال تهران امشب راهی هتل المپیک شد تا فردا صبح با پرواز امارات راهی دبی شده و پس از آن به استکهلم بروند.

در این میان حضور مهدی رحمتی، آرش برهانی و حنیف عمران زاده در کاروان استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که این ۳ بازیکن با مشکل ممنوع الخروجی مواجه هستند.

مسئولان باشگاه استقلال نیز در روزهای گذشته پیگیر رفع مشکلات این سه بازیکن بوده اند و با توجه به پیگیری های نهابی برای اینکه رحمتی، برهانی و عمران زاده نیز در جمع بازیکنان دیگر آبی پوشان قرار گیرند، احتمال دارد مشکل رحمتی رفع و کاپیتان فردا صبح همسفر آبی پوشان شود و از طرفی آرش و حنیف نیز صبح فردا با حضور در سفارت با رفع مشکل مالیاتی و صادر شدن روادید عصر چهارم فروردین یعنی با پرواز عصر راهی دبی شده و پس از حل مشکل خود به سوئد بروند.

جابر انصاری به دلیل مصدومیت و روزبه چشمی به دلیل جراحی پای خود نمی تواند در این سفر آبی پوشان را همراهی کند.

همچنین امید ابراهیمی به دلیل حضور در تیم ملی نمی تواند همسفر آبی ها شود، پروپچیچ دیگر بازیکن استقلال از کرواسی کشور خود به تیم اضافه خواهد شد.

حضور مگویان و اضافه شدن این بازیکن هم به ترکیب تیم در سوئد در هاله ای از ابهام قرار دارد،چرا که این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش است و همراه با ملی پوشان ارمنستان ۶ فروردین ماه در بازی دوستانه به مصاف تیم آلبانی می رود به همین دلیل حضور او در بازی با هاماربی منتفی است.

استقلالی ها امشب به هتل المپیک می روند تا فردا با اتوبوس راهی فرودگاه امام شوند.

با توجه به اینکه تنها سه روز دیگر به زمان بازی ابی پوشان با تیم هاماربی مانده اما هنوز دو سوم بلیت یعنی چیزی حدود ١٠ هزار بلیت به فروش رفته است.

کاروان ابی پوشان صبح چهارشنبه ساعت ۵:١۵ با پرواز امارات به دبی می روند و پس از ان به استکهلم خواهند رفت .استقلالی ها بعد از یک جلسه تمرین سبک در روز پنج‌شنبه روز جمعه ۶فرودین به وقت محلی ساعت ١۶و به وقت تهران ساعت١٨:٣٠به مصاف تیم فوتبال هاماربی سوئد خواهند رفت.

اعضای تیم روز شنبه ٧فرودین به تهران باز خواهند گشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر