4

یالثارات مجوز انتشار گرفت

  • کد خبر : 184828
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

مدیر مسئول هفته نامه یالثارات از انتشار موقت هفته نامه یالثارات در چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت: بنابر رأی دادگاه مجوز انتشار موقت را دریافت کرده‌ایم.

 

یالثارات

عبدالحمید محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از عملکرد هیات نظارت مبنی بر لغو پروانه نشریه هفته‌نامه گفت: بعد از تصمیم بی‌سابقه هیات نظارت شکواییه‌ای را به مراجع قضایی تسلیم کردیم و در یکی از خواسته‌ها خواستار انتشار موقت نشریه تا زمان برگزاری دادگاه شدیم.

وی با اشاره به برگزاری دادگاه هفته‌نامه یالثارات و هیات نظارت بر مطبوعات در ۱۹ اردیبهشت گفت: دادگاه عدم صلاحیت هیات نظارت برای لغو پروانه انتشار نشریه را بررسی می‌کند و به درخواست و شکایت ما برگزار خواهد شد؛ در دادگاه نماینده هیات نظارت بر مطبوعات و نماینده نشریه حضور پیدا می‌کنند.

مدیر مسئول هفته نامه یالثارات تصریح کرد: دادخواست ما این است که هیات نظارت توضیح لازم را ارائه دهد که چرا مجوز و پروانه نشریه لغو شده است؛ البته بنابر تصمیم مراجع قضایی تا زمان دادگاه و حصول نتیجه نهایی مجوز انتشار موقت را داریم.

محتشم همچنین از شکایت هفته نامه یالثارات از معاونت امور زنان خبر داد و گفت: در دادسرای رسانه شکایتی را طرح کرده‌ایم که البته معاونت امور زنان نیز شکایتی را از ما مطرح کرده که این موضوع نیز در دست بررسی است.

بعد از انتشار مطلبی از معاونت امور زنان ریاست جمهوری در هفته نامه یالثارات و واکنش‌های متفاوت به آن هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه مورخ ۱۴ دی ۹۴ با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و پروانه هفته‌نامه «یالثارات» را با توجه به تبصره٢ ماده ۶ قانون لغو کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر