1

سرمربی تیم ملی بماند / دربی ۸۲ فینال لیگ نیست / استقلال باید این سپاهان را شکست دهد

  • کد خبر : 185145
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

پیشکسوت تیم استقلال گفت: گرچه سبک بازی این تیم را اصلا نمی پسندم ولی دوست دارم قهرمان شود.

پیروز قربانی سرمربی تیم ملی بماند / دربی 82 فینال لیگ نیست / استقلال باید این سپاهان را شکست دهد

 پیروز قربانی درباره دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: همه بازی های استقلال در ادامه مسیر باقی مانده تا پایان لیگ سخت است. تیمی هم که می خواهد قهرمان شود باید همه بازی هایش را با برد به پایان برساند. این بهترین فرصت برای شکست دادن سپاهان است چون این روزها نماینده اصفهان شرایط خوبی ندارد.

 

وی در این باره که آیا استقلال می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند یا نه ادامه داد: استقلال از نظر بازیکن پتانسیل این را دارد که قهرمانی را بدست بیاورد. تا اینجا هم خوب نتیجه گرفته و صدر جدول است. البته از نظر سبک بازی شاید یکسری ایرادهایی به این تیم وارد باشد ولی به هر حال نتیجه اش را گرفته است.

 

مدافع اسبق استقلال در ارتباط با اینکه گفته می شود دربی ۸۲ فینال لیگ این دوره است گفت: اصلا این را قبول ندارم. به نظرم بازی های دیگری که این دو تیم با رقبای خود دارند از دربی مهمتر است. فکر نمی کنم فینال لیگ ربطی به دربی داشته باشد اما این را هم باید در نظر گرفت که استقلال بازی های سخت تری نسبت به پرسپولیس در پیش دارد و امیدوارم شرایطی فراهم شود که استقلال قهرمان شود. گرچه سبک بازی این تیم را اصلا نمی پسندم ولی دوست دارم قهرمان شود.

 

قربانی درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران خاطر نشان کرد: نیاز به گفتن ندارد و همه می بینند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. امیدوارم روزی آنهایی که تخصصی در این رشته دارند در فوتبال روی کار بیایند. وضعیت خوبی را در فوتبال ایران نمی بینیم.

 

بازیکن اسبق تیم ملی در این باره که گفته می شود کی روش در حال جدایی از تیم ملی است گفت: کی روش مربی خیلی خوبی است که توانسته به فوتبال ایران شخصیت بدهد. ما از پتانسیل او در فوتبال مان نتوانستیم استفاده کنیم که البته این هم از ضعف ماست نه کی روش. او به فوتبال ما بها داده و تیم خیلی خوبی را هم جمع و جور کرده ولی باید ببینیم آنهایی که در رأس فوتبال هستند دنبال چه چیزی هستند. به نظر من کی روش باید بماند.

 

قربانی در این ارتباط که این روزها خودش مشغول چه کاری است گفت: به جای اینکه مربیگری کنم در حال تحصیل هستم. برنامه ریزی کرده ام که به فوتبال برگردم. اگر آدم دیرتر به فوتبال بیاید بهتر از این است که یک سال بیاید وکار کند و بعد خانه نشین شود. دنبال این هم نیستم که با رابطه به فوتبال بیایم و امیدوارم روزی آنقدر قوی شوم که روی شایستگی هایم به فوتبال بیایم نه رابطه.

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185145

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر