2

گزارشی از غم انگیزترین روزهای سرالکس فرگوسن ۷۰ ساله

  • کد خبر : 18522
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۰

بدترین روزهای سرمربیگری فرگوسن به طور حتم سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد که در آستانه ۷۰ سالگی قرار دارد از زمانیکه در سن ۳۲ سالگی به عنوان یک سرمربی جوان فوتبال کار خودش را در تیم استرلینگ شایر آغاز کرد و تا به اکنون که ۳۸ سال سرمربیگری در تیم های اسکاتلندی و انگلیس را […]

بدترین روزهای سرمربیگری فرگوسن
به طور حتم سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد که در آستانه ۷۰ سالگی قرار دارد از زمانیکه در سن ۳۲ سالگی به عنوان یک سرمربی جوان فوتبال کار خودش را در تیم استرلینگ شایر آغاز کرد و تا به اکنون که ۳۸ سال سرمربیگری در تیم های اسکاتلندی و انگلیس را تجربه کرده خاطرات شیرین همراه با افتخارات باور نکردنی داشته باشد.

او به طور حتم روزهای بسیار بدی را به مانند شکست تلخ ۶بریک شیاطین سرخ در دربی شهر منچست یونایتد برابر فیروزه ای پوشان این شهر وشاگردان روبرتو مانچینی نیز تجربه کرده است. به همین بهانه قصد داریم به طور اجمالی غم انگیزترین روزهای سرالکس فرگوسن که بیشتر در ماه اکتبررخ داده را مورد بررسی قرار می دهیم.

به گزارش فوتبال آنلاین:

۱-  سرالکس فرگوسن که هدایت استرلینگ شایر شرقی اسکاتلند را به عنوان اولین تیم در کسوت سرمربیگری در سن ۳۲ سالگی درسال ۱۹۷۴را پذیرفت و حقوق هفتگی ۴۰ پوند را دریافت می کرد شکست های تلخی را با این تیم در فصل ۱۹۷۵-۱۹۷۴ دریافت کرد چون حتی این تیم یک دروازه بان تخصصی نداشت و بازیکنان تیم در بازیهای مختلف در پست دروازه بانی می ایستادند و ۲۹ اکتبر ۱۹۷۵زمان اخراج وی از این تیم غم انگیزترین روز وی بود.

۲- ویلی تاد رویس باشگاه سنت میرن اسکاتلند در سن ۸۷سالگی درسال ۲۰۰۸ فاش کرد، فرگوسن را پس از ۵سال هدایت این تیم و رساندن به رقابته ای لیگ برتر اسکاتلند در۱۲ آگوست سال ۱۹۷۸ اخراج کرده و استعفای وی در آن زمان اجباری بوده است.

۳- سرالکس فرگوسن پس از ۳ سال از هدایت تیم منچستر یونایتد در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۱۹۸۹در دربی شهر منچستر شکست تخل ۵بریک برابر منچستر سیتی را تجربه کرد.

۴-  دراولین روز از ماه ژانویه وسال نو میلادی ۱۹۹۲ سرالکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد با نتیجه ۴بر یک ازکوئینز پارک رنجرز با هتریک برایان مک کلیر دریافت کرد.

۵- سرالکس فرگوسن درتاریخ ۲۰ اکتبر ۱۹۹۶با منچستر یونایتد در برابر درخشش آلن شیرر مهاجم آن زمان نیوکاسل دوام نیاورد  وشکست ۵بر صفر را دریافت کرد.

۶- منچستر یونایتد با نتیجه ۶بر۳از ساوتهمپتون در تاریخ ۲۶اکتبر ۱۹۹۶شکست تلخی را پس از یک هفته تحقیر برابر نیوکاسل با سرالکس فرگوسن تجربه کرده است.

۷ – درتاریخ ۱۳ اکتبر ۱۹۹۹منچستر یونایتد برابر چلسی با درخشش گوستاوپویت شکست تلخی را دریافت کرد تا ماه اکتبر بدترین روزهای فرگوسن باشد چرا که در این ماه چهار بار غم انگیزترین روزها را سپری کرده است.

۸- منچستر یونایتد در تاریخ ۱۴مارس ۲۰۰۹شکست تلخ ۴بریک برابر لیورپول را با هدایت سرالکس فرگوسن پذیرفت.

۹- تلخ ترین روز سرالکس فرگوسن نیز در ۲۳ اکتبر با شکست ۶بریک در دربی شهر منچستر در برابر منچستر سیتی صورت پذیرفت تا شیاطین سرخ به ضعیف ترین نتیجه خود ازسال ۱۹۳۰دست یابند.

گزارشی از علی جواهرچی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر