5

طلسمی که بالاخره برای پرسپولیس شکست

  • کد خبر : 185427
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۷:۱۹

یکی از تیم‌هایی که شدیدا از این ناحیه متضرر شد پرسپولیس بود. شاگردان برانکو هر بار بعد از تعطیلی مسابقات با افت کیفی مواجه می‌شدند که این مساله گاهی حتی روی نتایج آنها هم اثر منفی می‌گذاشت. بعد از نوروز اما، وضع پرسپولیس تغییر کرده و این تیم با کسب دو پیروزی متوالی در آغاز سال۹۵، بهترین عملکردش بعد از تعطیلات را به ثبت رسانده است.

بانک ورزش– لیگ پانزدهم از نظر تعدد وقفه و تعطیلی، در ادوار لیگ حرفه‌ای ایران کم‌نظیر و شاید حتی بی‌نظیر بوده است. امسال مسابقات به دفعات تعطیل شد و همین مساله کار را برای باشگاه‌های مختلف سخت کرد. یکی از تیم‌هایی که شدیدا از این ناحیه متضرر شد پرسپولیس بود. شاگردان برانکو هر بار بعد از تعطیلی مسابقات با افت کیفی مواجه می‌شدند که این مساله گاهی حتی روی نتایج آنها هم اثر منفی می‌گذاشت. بعد از نوروز اما، وضع پرسپولیس تغییر کرده و این تیم با کسب دو پیروزی متوالی در آغاز سال۹۵، بهترین عملکردش بعد از تعطیلات را به ثبت رسانده است.

وقفه‌های قبلی

لیگ پانزدهم برای اولین بار بعد از هفته هفتم و برد ارزشمند پرسپولیس برابر تراکتورسازی تعطیل شد. این تعطیلی برای سرخپوشان با مرگ تلخ و باورنکردنی هادی نوروزی همراه شد. آنها در بازگشت به لیگ در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر یک برابر صبای قم متوقف شدند. تعطیلی بعدی، پس از داربی در هفته یازدهم اتفاق افتاد. خوش‌شانسی پرسپولیس این بود که آنها این بار باید با ضعیف‌ترین تیم لیگ مصاف می‌دادند، اما در کمال شگفتی شاگردان برانکو تیم قعرنشین استقلال اهواز را در تهران فقط با یک گل شکست دادند. هفته بعدش هم پرسپولیس با نفت تهران مساوی کرد. وقفه بعدی در پایان هفته هفدهم از راه رسید. پرسپولیس که با برد برابر استقلال صنعتی خوزستان به تعطیلات رفته بود، در هفته هجدهم در خانه مقابل سپاهان بحران‌زده متوقف شد. قبل از آغاز مسابقات هفته بیست‌ودوم هم مختصر تعطیلاتی در تقویم گنجانده شده بود که باعث شد باز هم سرخ‌ها از شرایط نرمال دور شوند و تن به تساوی خانگی برابر تراکتورسازی تبریز بدهند. حالا اما پرسپولیسی‌ها برای اولین بار بعد از بازگشایی لیگ، دو پیروزی پیاپی به دست آورده‌اند. ضمنا این سومین برد متوالی سرخپوشان هم هست که در لیگ پانزدهم برای نخستین بار رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185427

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]