3

اقدام رئیس پیشین فدراسیون جودو برای حضور در انتخابات

  • کد خبر : 187097
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۵۵

روز نخست از ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون جودو در حالی به پایان رسید که یکی از روسای قبلی این فدراسیون برای حضور در انتخابات اقدام کرد.

افق نیوز /بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو روز گذشته آغاز شد و تا روز ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

غلامحسین علمی سرپرست دبیری فدراسیون در مورد اقدامات انجام شده برای ثبت نام در روز نخست به خبرنگار مهر گفت: روز دوشنبه فقط علیرضا امینی با حضور در فدراسیون فرم های مربوطه را دریافت کرد و قرار است پس از تکمیل فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام دوباره مراجعه کند.

وی افزود: در مدت زمان اعلام شده و طی ساعات قانونی در محل فدراسیون حضور داشته و آماده ارائه هرگونه اطلاعات و کمک به نامزدهاست.

قابل ذکر است علیرضا امینی سابقه سرمربیگری تیم ملی جودو ، نائب رئیسی و ریاست در فدراسیون جودو را دارد.وی بهمن ماه ۱۳۹۰ از سمت ریاست فدراسیون استعفا داد.

شنیده می شود برخی افراد شناخته شده که بعضا سابقه نشستن روی صندلی ریاست این فدراسیون طی سالهای گذشته را دارند طی روزهای گذشته با قطعی کردن ثبت نام ، وارد رقابت انتخاباتی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر