1

برانکو این دوستاره سرعتی را با هم می‌خواهد/ عالیشاه رفتی شد؟!

  • کد خبر : 190560
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

مشکل خدمت سربازی، درخواست بالای رقم قرارداد و احتمال لژیونر شدن عالیشاه، باعث شده پرسپولیسی‌ها از نگه داشتن او ناامید شوند و دو ستاره چپ پای نفت و راه آهن را پای قرارداد بیاورند.

حضور وحید امیری و مهرداد محمدی در پرسپولیس، احتمال جدایی عالیشاه از این تیم را جدی‌تر کرده است. عالیشاه فصل پیش گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر بود.
برانکو ایوانکوویچ  برانکو این دوستاره سرعتی را با هم می‌خواهد/ عالیشاه رفتی شد؟!

شایعات حضور عالیشاه در اروپا یا سرباز شدن او و پیوستنش به تراکتورسازی، جدی‌تر از همیشه شده است. عالیشاه فصل‌ پیش شروع خوبی در پرسپولیس نداشت اما نیم فصل دوم با ۴ گل و ۶ پاس گل، توانست به یکی از ستاره‌های تیم و گل‌سازترین بازیکن لیگ تبدیل شود. بعد از پایان لیگ، تراکتورسازی تلاش زیادی برای سرباز کردن او انجام داد و عالیشاه با یک باشگاه ترکیه‌ای هم وارد مذاکره شد اما در نهایت تصمیم گرفت برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پای میز مذاکره بنشیند. مذاکراتی که با ورود امیری و محمدی، ممکن است هیچوقت انجام نشوند.

 

مشکل خدمت سربازی، درخواست بالای رقم قرارداد و احتمال لژیونر شدن عالیشاه، باعث شده پرسپولیسی‌ها از نگه داشتن او ناامید شوند و دو ستاره چپ پای نفت و راه آهن را پای قرارداد بیاورند. در صورت حضور همزمان وحید امیری و مهرداد محمدی در پرسپولیس، پرونده عالیشاه در این باشگاه بسته خواهد شد.

 

برانکو بلافاصله بعد از ورود به ایران، اعلام کرد به هر دو خرید جدید پرسپولیس نیاز دارد و می‌خواهد از امیری و محمدی همزمان در ترکیب اصلی استفاده کند. تصمیمی که نشان می‌دهد روی عالیشاه، حساب چندانی باز نکرده است. عالیشاه اگر بتواند مشکل سربازی‌اش را حل کند، فصل بعد در ترکیه به میدان می‌رود و در غیر این صورت، دو فصل آینده بازیکن تراکتورسازی خواهد بود.

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190560

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر