3

رده بندی تیم های باشگاهی جهان

  • کد خبر : 19189
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار امروز رده بندی جدید ۴۰۰ تیم باشگاهی جهان در ماه اکتبر ۲۰۱۱ را اعلام کرد که هر چهار تیم ایرانی حاضر در این رده بندی با سقوط چند پله ای مواجه بودند. در این رده بندی سپاهان با ۵/۱۱۹ امتیاز در رده ۱۰۷ قرار گرفته است که نسبت به […]

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار امروز رده بندی جدید ۴۰۰ تیم باشگاهی جهان در ماه اکتبر ۲۰۱۱ را اعلام کرد که هر چهار تیم ایرانی حاضر در این رده بندی با سقوط چند پله ای مواجه بودند.
در این رده بندی سپاهان با ۵/۱۱۹ امتیاز در رده ۱۰۷ قرار گرفته است که نسبت به ماه قبل ۷ پله سقوط کرده است. ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی با بیشترین سقوط در بین تیم های ایرانی بوده است. این تیم با ۹۷ امتیاز در رده ۱۷۳ قرار گرفته است در حالی که ماه قبل در رتبه ۱۱۶ بود. استقلال تهران با ۸۱ امتیاز در رتبه ۲۳۳ قرار گرفته است و فقط یک پله نسبت به ماه قبل سقوط کرده است. پرسپولیس تهران با ۶۹ امتیاز در رتبه ۳۲۱ جهان قرار گرفته است و نسبت به ماه قبل ۴ پله سقوط داشته است.فوتبال۳در این رده بندی سپاهان به عنوان برترین تیم ایرانی ماه اکتبر ۲۰۱۱ در رده ششم بهترین تیم های آسیایی این رده بندی ایستاده است. اسامی ۱۰ تیم برتر این رده بندی نیز به این صورت است:

۱٫بارسلونا اسپانیا

۲٫رئال مادرید اسپانیا

۳٫ منچستریونایتد انگلیس

۴٫ولزسارسفیلد آرژانتین

۵٫پورتو پرتغال

۶٫ شالکه آلمان

۷٫منچسترسیتی انگلیس

۸٫بایرن مونیخ آلمان

۹٫یونیورسیداد شیلی

۱۰٫سانتوس برزیل

همچنین رئال مادرید نیز به عنوان برترین تیم ماه انتخاب شده است. گفتنی است مبنای این رده بندی، نتایج کسب شده در مسابقات قاره ای، لیگ و جام حذفی(از مرحله یک هشتم نهایی به بعد) است و در رده بندی هر ماه نیز نتایج یک سال اخیر تیم ها مورد محاسبه قرار می گیرد. رده بندی ماه جاری بر اساس نتایج کسب شده تیم ها از ۱ نوامبر ۲۰۱۰ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۱ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر