2

حقوق‌های نجومی باید به بیت‌المال بازگردانده شود

  • کد خبر : 192962
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۴۸

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: حقوق‌های نجومی می‌بایست به بیت‌المال بازگردانده شود.

خبرگزاری فارس: حقوق‌های نجومی باید به بیت‌المال بازگردانده شود

علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مدیران دولتی نبایستی در زمینه حقوق‌های نجومی فرافکنی کنند و اساسا دولت فعلی سه سال بوده که سر کار است و باید این حقوق‌ها را اصلاح می‌کرد.

وی بیان داشت: یک کارگر زحمتکش و پرتلاش پس از یک ماه زحمت کمتر از یک‌میلیون تومان حقوق می‌گیرد از سویی برخی مدیران پشت‌میزنشین چند ده برابر دریافتی داشته‌اند که اساسا این از عدالت دور است.

احمدنیا تاکید کرد: اساسا انسان می‌بایست به‌اندازه زحمت و تلاشی که انجام می‌دهد حقوق دریافت کند که در مورد دریافت حقوق‌های نجومی این موضوع وجود نداشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی افزود: از سویی دیگر مشاهده می‌کنیم که مراکز تولیدی به خاطر نداشتن سرمایه در گردش تعطیل می‌شوند و در چنین شرایطی، پرداخت حقوق‌های نامتعارف جای تامل دارد.

وی با تاکید بر اینکه به‌طورقطع اعتماد مردم به‌نظام سرمایه اجتماعی است و نظام جمهوری اسلامی ایران و نباید بگذاریم این اعتماد مردم آسیب ببیند اظهار داشت: در خصوص حقوق‌های نجومی می‌بایست ریشه‌یابی شود که علت آنچه مواردی بوده است.

به گفته وی مردم ما اکنون انتظار برخورد دستگاه‌های نظارتی و مجلس با این موضوع هستند.

احمدنیا با بیان اینکه بی‌شک دریافت این حقوق‌ها از سوی برخی مدیران در جامعه اسلامی به‌هیچ‌عنوان موردپذیرش مردم و افکار عمومی نیست اظهار داشت: ازاین‌رو می‌بایست با این معضل برخورد جدی صورت گیرد.

وی با یادآوری اینکه پرداخت این حقوق‌ها ظلم به مردم و کشور بیان داشت: برخورد با این افراد خاطی  از مطالبه‌های مردم و رهبری است.

احمدنیا با اشاره به بازتاب این موضوع در جامعه گفت: متاسفانه دریافت چنین حقوق‌ بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران بی‌عدالتی است بیان داشت: لازم است در این زمینه اقدام جدی و قانونی در این زمینه انجام شود تا دیگر شاه بروز این‌گونه موارد نباشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]