1

سرمربیگری کی‌روش در تیم‌ملی انگلیس گمانه‌زنی رسانه‌ها است

  • کد خبر : 193073
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به کی روش به نکاتی اشاره کرد.

 

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فدراسیون، امیر حسین حسینی درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به کی روش گفت: بسیاری از کشورها و باشگاهها در زمان انتخاب سرمربی تیم های خود، از گزینه های متعددی نام می برند که قصد مذاکره با آنها را دارند.
وی گفت: طی چند سال گذشته اخبار متعددی در زمینه گزینه بود کارلوس کی روش در این تیم ها به گوش رسیده و می رسد اما باید اعلام کنم که همه این موارد تنها از سوی کشورها و باشگاهها اعلام شده و به هیچ عنوان سرمربی تیم ملی در آنها دخالتی نداشته است.
رئیس روابط عمومی فدراسیون گفت: بارها دیده ایم که این موضوعات در رسانه های بین المللی مطرح و انعکاس داده شده و البته بسیاری از رسانه های ایران نیز به آن پرداخته اند اما همه آنها در حد گمانه زنی بوده و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند گذشته به قرارداد خود پایبند بوده است. ضمن اینکه محمدرضا ساکت-مدیر تیم های ملی فدراسیون نیز روز گذشته این موضوع را اعلام و بر آن تاکید داشته است.
حسینی در پایان افزود: اینکه کشور ها و باشگاهها علاقمند همکاری با کی روش هستند، هیچ ارتباطی به سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته و با توجه به اینکه کی روش یک مربی حرفه ای و سرشناس در کل دنیا محسوب می شود، شاهد عنوان شدن این مسائل هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]