2

«خنده با مشتریان زن» دلیل جدایی زوجه از زوج شد

  • کد خبر : 19395
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵

مردی در دادگاه گفت: در یکی از معتبرترین پاساژ‌های پایتخت چندین بوتیک پوشاک زنانه دارم، اما بعد از گذشت سه سال از زندگی‌مان همسرم از این حرفه من ناراضی است و از من می‌خواهد به حرفه دیگری روی آورم. زوجی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی خود را به قاضی دادگاه ارائه کردند. […]

مردی در دادگاه گفت: در یکی از معتبرترین پاساژ‌های پایتخت چندین بوتیک پوشاک زنانه دارم، اما بعد از گذشت سه سال از زندگی‌مان همسرم از این حرفه من ناراضی است و از من می‌خواهد به حرفه دیگری روی آورم.

زوجی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی خود را به قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان که ۳۰ سال سن داشت در خصوص دلیل جدایی‌شان گفت: سه سال از شروع زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و همسرم از ابتدا از شغل و دارایی‌های من مطلع بود ولی اکنون ادعا می‌کند که از هیچ یک از آنها خبر نداشته است.

وی ادامه داد: در یکی از معتبرترین پاساژ‌های تهران، چندین بوتیک دارم که پوشاک زنانه در آن عرضه می‌کنم. البته این حرفه را نیز قبل از آشنایی با همسرم داشتم و او کاملا با اطلاع بود حتی نحوه آشنایی من و او، ‌همین فروش پوشاک زنانه بود.

این مرد جوان عنوان کرد: در حال حاضر بعد از گذشت ۱۲ سال از شغلم، او از من می‌خواهد شغلم را عوض کنم چرا که او به من مشکوک است. ابتدا سعی کردم اعتمادش را جلب کنم اما زمانی که هرچه او می‌گفت گوش می‌کردم، مدعی می‌شد که من با کس دیگری رابطه دارم و حرف گوش کردن‌هایم برای فرار از آن واقعیت است.

همسر این مرد که در دادگاه حضور داشت، بیان کرد: چندین بار بدون اینکه اطلاعی به او بدهم به مغازه‌اش رفتم و او را در حال گفت‌وگو و خندیدن با مشتریانش دیدم، زمانی که در این رابطه به او اعتراض کردم می‌گفت، این خندیدن‌ها جزء حرفه کاری من است و تو از روز اول این مساله را می‌دانستی.

مرد جوان در ادامه خطاب به قاضی دادگاه افزود: من برای جذب مشتری مجبورم با آنها صحبت کنم اما همسرم این مساله را درک نمی‌کند.

زن جوان بی‌اعتنا به دفاع همسرش، گفت: بارها از او خواستم جای فروش پوشاک زنانه، از پوشاک بچه‌گانه یا مردانه استفاده کند، اما او با لج‌بازی با من از این کار امتناع می‌کند زیرا زندگی مشترک برایش مهم نیست.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از آنها خواست نزد مشاور بروند تا مشکلات‌شان را که دلیلی برای جدایی آنها نیست، برطرف کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19395

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر